فولاد آذربایجان

باحضور معاونت مالی وتوسعه منابع انسانی شرکت ملی فولاد ایران، میکائیل عظیمی به‌عنوان سرپرست شرکت فولادآذربایجان معرفی و منصوب شد.

به گزارش ایراسین؛ طی مراسمی که با حضور هوشنگ فرجی معاونت مالی و توسعه منابع انسانی شرکت ملی فولاد ایران، در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد، میکائیل عظیمی به‌عنوان سرپرست شرکت فولاد آذربایجان معرفی و منصوب شد.

فرجی با تشریح وضعیت شرکت فولاد آذربایجان و برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت خاطرنشان ساخت: در دوران تصدی آقای خادمی اقدامات خوبی صورت گرفته که امیدوارم این روند با آمدن عظیمی برنامه‌های جدیدتری طراحی و به مرحله عمل برسد و از خدمات و زحمات آقای خادمی قدردانی و تشکر کردند.

بنا به این گزارش، خادمی سرپرست سابق شرکت فولادآذربایجان، گزارشی از وضعیت فعلی این شرکت ارائه نمود و برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرد.

درادامه این مراسم، عظیمی در سخنان کوتاهی ازخدمات و زحمات خادمی قدردانی نمود و اظهار داشت: امیدوارم با همراهی و راهنمایی‌های مدیرعامل محترم شرکت ملی فولاد ایران و معاونین و کارشناسان شرکت ملی فولادایران و دیگر دوستان بتوانیم برنامه‌ها و اهداف جدیدتری را به مرحله اجرا درآوریم و این شرکت باسابقه را وارد دوران جدید نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =