اولین تمرین سپاهان زیر نظر ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ضمن ابراز رضایت از حضور در ایران، شهر اصفهان را شهری شلوغ با معماری بی‌نظیر توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان حالا چند هفته‌ای است که در ایران حضور دارد و آرام آرام با اصفهان آشنا می‌شود. او که در هفته اول تیمش باید به مصاف یک پرتغالی دیگر برود، علیرغم شک و تردید زیاد درباره حضور در لیگ ایران، در نهایت پیشنهاد سپاهان را پذیرفت و با قراردادهای سه فصله راهی نصف‌جهان شد.

مورایس در جدیدترین گفت‌وگوی خود که با یک رسانه پرتغال صورت گرفته، از حضورش در تیم سپاهان و ایران اظهار رضایت کرد.

او همچنین درباره رویایی با دیگر پرتغالی لیگ برتر یعنی ساپینتو در هفته اول لیگ برتر، گفت: به طور اتفاقی ساپینتو را در رستورانی ملاقات کردم. ساپینتو به من گفت که بازی اول جنگ خواهد بود.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: ابتدا تمایلی به حضور در ایران نداشتم چون این کشور را نمی شناختم اما یک بار برای بازدید رفتم و از چیزی که دیدم و احساس کردم، بدم نیامد.

مورایس یادآور شد: من در اصفهان، پایتخت باستانی و قبلی ایران هستم. الان پایتخت تهران است. اصفهان دومین شهر ایران است اما دو برابر لیسبون جمعیت دارد. دو برابر یا بیشتر. شهری بزرگ و پر ترافیک است. اما خیابان های زیبایی دارد؛ با درختانی در دو طرف خیابان و معماری فوق العاده و باستانی.

سرمربی سپاهان از کیفیت بازیکنان اظهار رضایت کرد و افزود: بازیکنان ما کیفیت زیادی دارند و از نظر تکنیکی پیشرفته هستند. آنها با وجود داشتن بعضی از کاستی ها، کنجکاو هستند و توانایی یادگیری بالایی دارند. مردم ایران با فوتبال زندگی می کنند و با فوتبال هیجان زده می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =