بازدید مدیرعامل فرابورس از شرکت توکافولاد

مدیرعامل شرکت فرابورس ایران به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از هلدینگ توکافولاد بازدید کردند.

به گزارش ایراسین روز گذشته، یکشنبه ۱۰ مردادماه، جلسه‌ای با حضور میثم فدایی مدیرعامل شرکت فرابورس ایران، حجت اسماعیل زاده معاون پذیرش فرابورس ایران، مجتبی کاروان رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق ایران، احمدرضا سبزواری مدیرعامل هلدینگ توکافولاد و همچنین جمعی از معاونان و مدیران این هلدینگ به میز شرکت توکافولاد برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مدیر عامل هلدینگ توکا فولاد، ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت ایام محرم تاریخچه و عملکرد این هلدینگ به عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین هلدینگ بورسی در اصفهان را تشریح کرد.

رئیس کمیسیون پول و بازار سرمایه اتاق بازرگانی ایران، نیز با تایید نقاط قوت هلدینگ توکافولاد و نقش آفرینی این هلدینگ در استان اصفهان بر لزوم استفاده بیشتر بخش خصوصی از پتانسیل‌های تامین مالی بازار سرمایه تاکید کرد.

در ادامه معاون سرمایه گذاری هلدینگ توکا فولاد، ضمن برشمردن افقهای توسعه‌ای این هلدینگ در گروه‌های مختلف حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای، تولیدی و صنعتی، پیمانکاری، بازرگانی و مالی مهم‌ترین شرکت‌های مستعد پذیرش در فرابورس ایران را معرفی کرد.

همچنین در این جلسه تحلیلی از وضعیت شرکت‌های مستعد پذیرش در بازار سرمایه و شرکت‌های پذیرفته شده در فرابورس توسط مدیران عامل هر یک از این شرکتها ارائه شد.

در انتهای این جلسه میثم فدایی، مدیر عامل فرابورس، و حجت اسماعیل زاده معاون پذیرش فرابورس، ضمن تاکید بر حمایت فرابورس ایران از شرکت‌های مستعد بخش خصوصی، نکات و رهنمودهای ارزشمندی در خصوص هلدینگ توکا فولاد و همچنین پذیرش شرکت‌های مستعد این هلدینگ در فرابورس ارائه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =