دیدار تیم‌های بسکتبال ایران و اردن

اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های انتخابی برای کسب سهمیه حضور در مسابقات بسکتبال ۲۰۲۳ از شهریورماه با آغاز دیدارهای پنجره چهارم پیگیری می شود.

تیم ملی بسکتبال ایران که در گروه F با تیم های استرالیا، قزاقستان، چین، ژاپن و بحرین همگروه است، در این پنجره با ژاپن و استرالیا دیدار خواهد داشت. این دو دیدار به ترتیب ۳ شهریورماه و ۷ شهریورماه برگزار خواهد شد.

ملی پوشان بسکتبال که بعد از پایان کار زودهنگام شان در کاپ آسیا این روزها در تعطیلات به سر می برند، بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی اردوی آماده سازی خود را از سر می گیرند تا برای این پنجره از مسابقات آماده شوند. به همین منظور سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی که بعد از پایان کار شاگردانش در کاپ آسیا، به جای بازگشت به ایران راهی مجارستان شد تا به برخی امورات شخصی خود رسیدگی کند هم چهارشنبه شب به تهران باز می گردد.

حمیدرضا کلاه سنگیانی با اعلام این خبر گفت: البته تمرینات تیم ملی در شرایطی آغاز می شود که ۵ نفر از ملی پوشان همراه با سرمربی تیم (سعید ارمغانی) باید تیم ایران نوین را در سفر به ژاپن همراهی کنند. در غیاب این افراد، تمرینات دیگر اردونشینان زیر نظر مربیان تیم ملی پیگیری می شود تا زمان بازگشت تیم ایران نوین و کامل شدن دوباره ترکیب تیم ملی.

سرپرست تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: اردوی تیم ملی در تهران برگزار خواهد شد. تا پیش از دیدار برابر ژاپن هم حداقل دو هفته تمرین خواهیم داشت.

گفتنی است، دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و ژاپن در تهران برگزار می شود. بعد از این دیدار، تیم ملی کشورمان بلافاصله عازم استرالیا می شود تا با تیم ملی این کشور رقابت داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =