محمد علوی

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان به شایعات ممنوع‌المصاحبه بودن بازیکنان این تیم از جمله وریا غفوری واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در روزهای گذشته گفت‌وگویی از محمد علوی، مدیر تیم فولاد خوزستان منتشر شده که حواشی به دنبال داشته است‌. برخی از رسانه‌ها درباره این مصاحبه برداشت کردند که بازیکنان تیم فولاد خوزستان و به ویژه وریا غفوری اجازه مصاحبه مطبوعاتی ندارند.

علوی در این گفت‌وگو گفته بود: به طور کلی بازیکنان فولاد ممنوع المصاحبه نیستند اما باید تحت شرایط خاص و با هماهنگی باشگاه مصاحبه کنند. این را در قراردادهایشان هم ذکر کرده ایم. یعنی باید با نظر مدیر رسانه‌ای باشگاه و با شرایطی که باشگاه برایشان در نظر می‌گیرد صحبت کنند. این موضوع شامل وریا و تمام بازیکنان می‌شود.

این حواشی باعث شد تا مدیر تیم فولاد واکنش نشان دهد و در تکمیل صحبت‌های خود بار دیگر مصاحبه کرد. علوی گفت: آن تیترها شیطنت رسانه‌ای بود. من در آن مصاحبه گفتم و اکنون نیز همان را تکرار می‌کنم. فکر می‌کنم تمام خبرنگاران زحمت‌کش و عزیزی که در حوزه فولاد کار می‌کنند این موضوع را بدانند که تمامی اعضای تیم بدون هماهنگی مدیر رسانه و سرمربی تیم اجازه صحبت ندانند.

وی تاکید کرد: این قانون نه مختص بازیکن خاصی است و نه مربوط به امسال است. چهارمین سالی است که چنین قانونی و نظمی در خصوص مصاحبه تمام اعضای تیم وجود دارد چرا که در فولاد خوزستان برای هر کاری برنامه و نظم وجود دارد.

مدیر تیم فولاد خوزستان همچنیت در خصوص آخرین وضعیت تیم فولاد پیش از شروع لیگ بیست و دوم توضیح داد: یک اردو خوب در تهران داشتیم و سپس تیم به ترکیه رفت و دو دیدار دوستانه خیلی خوب با دو تیم قطری برگزار کردیم، اکنون نیز در تهران هستیم و یک بازی دوستانه دیگر انجام خواهیم داد. سپس به اهواز برای شروع قدرتمند لیگ سفر خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =