• ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲
  • کد خبر: 27433
  • readingTime: ۲ دقیقه
جواد نکونام / فولاد خوزستان

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد که فعالیت این تیم در بازار نقل و انتقالات ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جواد نکونام درباره فعالیت فولاد در فصل نقل و انتقالات و پیوستن وریا غفوری به این تیم اظهار کرد: با وریا صحبت هایی داشتیم. با توجه به شرایطی که تیم‌مان داشت، نیاز ها و بازیکنانی که در تیم‌مان هستند، خوشحالیم که وریا امسال در تیم است و می‌تواند کمک کند. امیدوارم بتوانیم در کنار وریا و بقیه بچه هایی که جذب کردیم امسال شرایط خوبی را رقم بزنیم و عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به خریدهای مختلف فولاد ادامه داد: این تنوع امسال جذابیت دارد چون ما دو سال یار نگرفتیم و اسم فولاد اصلا نبود. تیم های دیگر در این دو سال یار گرفتند و تیم‌شان را تقویت کردند؛ ما دو سال یار نگرفتیم و پارسال هم وقتی پنجره نقل و انتقالات باز شد دو روز مانده بود نقل و انتقالات تمام شود که ما توانستیم بوحمدان و لیموچی را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: در نیم فصل توانستیم خلعتبری، شهاب گردان، آرش رضاوند و مهدی شیری را بگیریم که اگر در شرایط عادی بود نمی‌توانستیم آنها را بگیریم اما متاسفانه در تیم هایشان شرایط ایده‌آلی نداشتند و خودشان یا باشگاه تصمیم گرفته بودند جدا شوند و ما توانستیم آنها را جذب کنیم و نیم فصل دوم را با آنها جلو برویم. امسال اولین سالی است که بعد از دو سال یارگیری می‌کنیم و به همین خاطر اسم تیم ما سر زبان ها افتاد. دو سال بود که کسی با ما کاری نداشت.

نکونام درباره اینکه جدایی برخی بازیکنان از فولاد گفت: فقط یکی از بازیکنان عجله کرد و رفت اما امیدوارم در تیم جدیدش موفق باشد. بقیه بازیکنان، بازیکنانی بودند که نیاز داشتیم بگیریم. از حمیدرضا گرشاسبی و اعضای هیئت مدیره و مهندس ابراهیمی تشکر می‌کنم که واقعا حمایت کردند.

وی در پاسخ به اینکه آیا فولاد فعلی، ایده‌آل او هست یا خیر خاطرنشان کرد: ایده‌آل هیچوقت در فوتبال وجود ندارد و شما باید روز به روز بهتر بشوید. من همین الان صادقانه می‌گویم نمی‌توانیم با ۴-۵ تیم رقابت کنیم. همه چیز روی میز است و برای ما باز است که ما چه پیشنهاداتی به بازیکنان دادیم و چه پیشنهاداتی دریافت کردند که نرفتند.

سرمربی فولاد درباره هزینه این تیم در نقل و انتقالات تاکید کرد: نمی‌دانم که بگویم و هنوز هم نقل و انتقالات ما تمام نشده است. در دوران بدنسازی و پیش فصل اگر ببینم بازیکنی کاری که می‌خواهم انجام نمی‌دهد قطعا از تیم جدا می‌شود. اگر بازیکنی بد کار کند جدا می‌شود. قطعا جای هر بازیکنی سفت است و می‌تواند هم نباشد چون بازیکن باید هر روز بهترین عملکرد را داشته باشد چون قرارداد دارد و پول خوب می‌گیرد و وظیفه اش است که این کار را انجام بدهد چون هیچ ضمانتی وجود ندارد که بازیکن در تیم باشد و بازی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =