چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای مالی و اقتصادی کشور عصر امروز پنجم مردادماه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای مالی و اقتصادی کشور عصر امروز پنجم مردادماه به کار خود پایان داد.

این نمایشگاه با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت، بانک و بیمه دوم تا پنجم مرداد ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

شرکت‌های بورسی فولاد مبارکه به مدت چهار روز با برگزاری ۱۶ کارگاه آموزشی، دستاوردها و خدمات خود را در این زمینه در معرض دید بازدیدکنندگان، کارشناسان و متخصصان قرار دادند.

شرکت سرمایه گذاری توسعه توکا ارائه دهنده خدمات مالی مرتبط با بازار سرمایه، شرکت کارگزاری باهنر ارایه دهنده خدمات معاملاتی در بورس اوراق بهادار ،کالا و انرژی، شرکت سبدگردانی آتیه توکا برای اخذ مجوزهای مشاوره سرمایه‌گذاری، پردازش اطلاعات مالی و مشاور پذیرش و عرضه اوراق بهادار و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه فولاد مبارکه برای افزایش نقدینگی و بازارگردانی سهام شرکت های فولادی در این نمایشگاه حضوری پر رنگ داشتند.

این نمایشگاه به عنوان معتبرترین رویداد مالی کشور با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان و متخصصان بازارهای مالی در زمینه افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازارهای یادشده و خدمات آن برگزار شد و بالا بردن اطلاعات و آگاهی های مالی مردم و شرکت ها و بنگاه های اقتصادی از مهم ترین اهداف برگزاری این رویداد مهم اقتصادی بود.

ارائه توانمندیهای داخلی در هر سه حوزه بورس، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگسازی، برپایی غرفه های ویژه مالی، برگزاری کارگاه های آموزشی، فرآهم آوردن زمینه مناسب جهت تعاملات بین المللی در حوزه های مالی و برگزاری رویدادهای مربوط به استارتاپ ها در این سه حوزه مالی از اهم برنامه های این نمایشگاه اعلام شده بود.

برگزاری ۱۶ کارگاه آموزشی در مسائل مختلف بازار سهام در غرفه فولاد مبارکه و استقبال بازدیدکنندگان، تردد علاقمندان را در اطراف غرفه فولاد مبارکه تحت تاثیر قرار داد به طوری رفت و آمد مردم در برخی از ساعات نمایشگاه در این سالن برای دقایقی با دشواری انجام می‌شد.

چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی( بورس، بانک و بیمه) با حضور متخصصان، کارشناسان و مدیران شرکت های داخلی و خارجی در این سه بخش مهم اقتصادی کشور، دوم تا پنجم مرداد ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و غرفه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سالن های ۸ و ۹ این نمایشگاه پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان زیادی در این چهار روز بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =