کارگزاری باهنر

مدیرعامل شرکت کارگزاری باهنر گفت: شرکت کارگزاری باهنر به عنوان یکی از بازوهای مالی گروه فولاد مبارکه در حال ایفای نقش بوده و تلاش می‌کند بسته خدمات کاملی را از آموزش و تحلیل‌ تا روش‌ها سرمایه‌گذاری غیر مستقیم را برای تأمین و حفظ منافع فعالان بازار ارائه کند..

محمدرضا قنبری مدیرعامل شرکت کارگزاری باهنر در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی( بورس، بانک و بیمه) در گفتگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به مزیت‌های برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با بازار سهام، گفت: سهامداران بازار سرمایه برای انجام معاملات در بورس اوراق بهادار باید اطلاعات کافی و جامعی داشته باشند.

وی افزود: هدف ما از برگزاری کارگاه‌های آموزشی این است که سهامداران در خصوص بازار سرمایه اطلاعات کافی داشته باشند تا در مواقع ریزش قیمت‌ها زیان بیشتری را نبینند.

مدیرعامل شرکت کارگزاری باهنر اظهارداشت: زیان باعث خروج سهامداران از بازار سرمایه می‌شود و این مساله مهم زمینه را برای بی‌اعتمادی بیشتر سهامداران و مشتریان فراهم می‌کند.

سهامداران بازار سرمایه باید با اطلاعات کافی وارد این بازار شوند

قنبری تصریح کرد: بازار سهام در طی یک و نیم سال گذشته همواره درگیر تلاطمات زیادی بوده است و این باعث شده که ورودی پول به بازار سرمایه و تامین وجوه جدید برای این بازار کار ساده‌ای نباشد.
مدیر عامل شرکت کارگزاری باهنر خاطرنشان کرد: برگزاری این کارگاه های آموزشی توسط اساتید مجرب بازار بورس  فرصت خوبی است تا سهامداران مطلع شوند که چگونه در بازار سرمایه، سهام بخرند و یا چگونه دربازارهای موازی سرمایه گذاری کنند.

وی تاکید کرد: داشتن اطلاعات کافی و بررسی وضعیت شرکت ها و نحوه خرید سهام توسط سهامداران به رونق بازار سرمایه کمک می‌کند و گاهی سبب خواهد شد سهامداران از زیان های بازار نیز به دور باشند.

مدیرعامل شرکت کارگزاری باهنر افزود: برای خرید سهام از بازار سرمایه، بررسی وضعیت این بازار با برخی از بازارها از جمله بازار ملک، طلا، رمز ارز و یا خودرو ضروری است تا مشتریان بازار سهام از زیانهای مقطعی که در این بازار ممکن است وجود داشته باشد به دور بماند.

قنبری در پایان اظهارامیدواری کرد: با حمایت سازمان بورس و دولت با اجرای طرح ها و ابزارهای جدید سهامداران بتوانند به سهولت با ابزارهای موازی کار کنند و هر جا ریزش قیمت ها نیز اتفاق افتاد از این ابزارها از جمله اختیار معاملات، آتی ها و یا غیره به خوبی استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: شرکت کارگزاری باهنر به عنوان یکی از بازوهای مالی گروه فولاد مبارکه در حال ایفای نقش بوده و تلاش می‌کند بسته خدمات کاملی را از آموزش و تحلیل‌ تا روش‌ها سرمایه‌گذاری غیر مستقیم را برای تأمین و حفظ منافع فعالان بازار ارائه کند.

چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) با حضور متخصصان، کارشناسان و مدیران شرکت های داخلی و خارجی، دوم تا پنجم مرداد ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سالن های ۸ و ۹ این نمایشگاه پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان این شرکت صنعتی و شرکت های بورسی وابسته به فولاد مبارکه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =