روز دوم نمایشگاه بین المللی صنعت مالی

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توکا فولاد گفت: حضور پررنگ شرکت‌های بورسی فولاد مبارکه در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی، فرصتی مناسب برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای آنها است.

احمدرضا سبزواری مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توکا فولاد در گفتگو با خبرنگار ایراسین در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی اظهار کرد: حضور پررنگ شرکت‌های بورسی فولاد مبارکه در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی، فرصتی مناسب برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای آنها است.

وی افزود: نمایشگاه‌ها در ایران و جهان محل تبادل نظرات، دیدگاه‌ها و شناخت فرصت‌ها و توانمندی شرکت‌ها است.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توکا فولاد تاکید کرد: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی در همین راستا برپا شده و شرکت های حاضر در بازار سهام و بازار سرمایه به خوبی می توانند با ظرفیت های یکدیگر و بانک و بیمه آشنا شوند.

وی در ادامه گفت: در واقع این نمایشگاه نیز فرصتی است برای همه علاقمندان برای یادگیری و افزایش دانش و همچنین برای شرکت‌های ارائه دهنده خدمات است که بتوانند توانمندی‌های خود به خوبی عرضه کنند.

سبزواری افزود: در این شرایط بازدیدکنندگان باید از نقطه نظرات کارشناسان و متخصصان به خوبی استفاده کنند و حضور پررنگ شرکت‌های بورسی فولاد مبارکه و شرکت کارگزاری باهنر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این نمایشگاه غرفه شرکت‌های فولاد مبارکه را بسیار پررنگ کرده که جای تقدیر و قدردانی است.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد در عین حال تاکید کرد: حضور شرکت‌های بورسی شرکت فولاد مبارکه در این نمایشگاه، زمینه آشنایی آنها و سهامداران با فضاهای توسعه کاری را فراهم کرده است و امیدواریم که شرکت‌های بورسی بتوانند از این فرصت مناسب برای اجرای برنامه‌های توسعه خود به خوبی استفاده کنند.

چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی ( بورس، بانک و بیمه) با حضور متخصصان، کارشناسان و مدیران شرکت های داخلی و خارجی، دوم تا پنجم مرداد ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه گروه فولاد مبارکه اصفهان در سالن های ۸ و ۹ این نمایشگاه پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان این شرکت صنعتی و شرکت های بورسی وابسته به فولاد مبارکه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =