دژاگه

اشکان دژاگه به تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جدیدترین صید باشگاه فولاد خوزستان، یعنی اشکان دژاگه پس از عقد قرارداد به تمرینات تیم فوتبال فولاد اضافه شد تا جمع شاگردان نکونام تکمیل شود. فولاد که فصل موفقی را در نقل و انتقالات سپری می‌کند برای تکمیل کمربند قدرمند میانی خود به سراغ کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال رفت.

دژاگه که توسط کیروش به فوتبال ایران معرفی شد، با پیراهن تیم ملی جوانان آلمان و در کنار بازیکنانی همچون مسوت اوزیل قهرمان اروپا شد و از همان زبان در لیگ آلمان نیز درخشید. او پیش‌ از آغاز عصر سلطه بایرن مونیخ، موفق شد با وولفسبورگ قهرمان بوندسلیگا شود.

دژاگه سپس سری به پریمیر لیگ زد و در لیگ انگلیس برای فولام به میدان رفت، اما درخشش او در هفته‌های پایانی کافی نبود و تیمش به چمپیونشیپ سقوط کرد تا راهی العربی قطر شود و ماجراجویی خود را در حاشیه خلیج فارس ادامه دهد.

او پس از حضور موفق در لیگ ستارگان قطر برای مدت کوتاهی به وولفسبورگ بازگشت، اما در تصمیمی غریب‌الوقوع به لیگ ایران آمد و پیراهن تیم تراکتور تبریز را بر تن کرد.

دژاگه بار دیگر پس از کش و قوس‌های فراوان به لیگ ایران بازگشته و این بار قرار است شاگرد جواد نکونام در تیم فولاد خوزستان شود. دو هم‌تیمی و کاپیتان‌های سابق تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر هم‌تیمی شدند، اما اینبار در قامت شاگرد و مربی.

دژاگه در پیراهن جدید/ کاپیتان‌های تیم ملی در قامت استاد و شاگرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =