• ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
  • کد خبر: 27102
  • readingTime: ۱ دقیقه
بهنام یخچالی / تیم ملی بسکتبال

تیم ملی بسکتبال ایران به مصاف اردن رفت و از این تیم شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کاپ آسیا به مصاف تیم ملی بسکتبال اردن رفت و با شکست در این بازی از دور رقابت‌ها حذف شد.

گزارش این بازی به شرح زیر است:

کوارتر اول (ایران ۱۸ _ اردن ۲۴): چندین اشتباه از سوی شاگردان ارمغانی باعث شد که اردن اختلافی ۸ امتیازی را با ایران ایجاد کند که این اتفاق ایران را مجبور به گرفتن تایم اوت کرد؛ پس از این زمان استراحت اگرچه شرایط تیم ایران بهتر شد، اما باز هم دست بالاتر را اردن در اختیار داشت. در نهایت ضعف در دفاع و پرتاب‌های سه امتیازی و خطاهای بالا باعث شد تا این‌ کوارتر به سود اردن به پایان برسد.

کوارتر دوم (ایران ۳۸ _ اردن ۴۴): در ابتدای این کوارتر تیم ایران با درخشش حسن‌زاده توانست با کسب امتیازات متوالی از حریف پیش بیافتد. اما برتری ایران دوام نداشت و سه امتیاز عالی بازیکن آمریکایی الاصل تیم ملی اردن بار دیگر بازی را به سود اردن برگرداند. در ادامه بازی کمی به حاشیه رفت و وقفه در بازی ایجاد شد که این اتفاقات در نهایت به سود اردن بود و این کوارتر نیز ۶ امتیاز پیش افتاد. برتری اردن تا پایان کوارتر ادامه داشت تا اختلاف امتیازی پابرجا باشد. 

کوارتر سوم (ایران ۶۷ _ اردن ۶۴): ایران بار دیگر کوارتر را عالی آغاز کرد و با کسب ۴ امتیاز متوالی اختلاف را به دو امتیاز رساند، اما یک‌پرتاب سه امتیازی عالی از سوی بازیکن اردن بار دیگر برتری اردن را تثبیت کرد. در ادامه ایران با درخشش بهنام یخچالی برتری یک امتیازی را برای ایران به ارمغان آورد و بازی ۵۱ بر ۴۹ به سود آسمان‌خراش‌های ایرانی دنبال شد. اما در ۵ دقیقه پایانی این کوارتر، ایران عالی ظاهر شد و با درخشش حدادی، یخچالی و کاظمی برتری خود را تثبیت کرد.

کوارتر چهارم (ایران ۷۶ _ اردن ۹۱): در این کوارتر دو تیم با تمام توان آغاز کردند و اردنی‌ها توانستند به بازی برگردند و بار دیگر ۴ امتیاز برتری کسب کنند. تلاش‌های سعید ارمغانی برای بازگرداندن بازی نیز فایده نداشت و این اردنی‌ها بودند که روی بازی احساساتی و پر اشتباه ایران برتری خود را تثبیت می‌کردند.  در نهایت این اردنی‌ها بودند که 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =