• ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۲
  • کد خبر: 27075
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیم ملی بسکتبال

تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله حذفی کاپ آسیا به مصاف اردن می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی بسکتبال ایران از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کاپ آسیا به مصاف تیم ملی بسکتبال خواهد رفت. ایران به عنوان یکی از قدرت‌های قاره سبز در این دوره از مسابقات نیز عملکرد درخشانی داشت و علاوه بر پیروزی برابر ژاپن توانست انتقام دو شکست متوالی را از قزاقستان بگیرد.

تیم ملی بسکتبال در حالی با این مسابقات گذاشته که چندی پیش و به تازگی سعید ارمغانی به سرمربیگری این تیم منصوب شد. آسمان خراش های ایرانی پیش درآمد در مسابقات انتخابی جام جهانی شکست برابر قزاقستان پیروزی برابر استوری را به ثبت رساندند تا روند سینوسی ایران ادامه داشته باشد.

اما از ابتدای مسابقات کاپ آسیا به نظر می‌رسید که تیم سعید ارمغانی آرام آرام خود را در زمین پیدا کرده و به ثبات رسیده است. این ثبات و یکپارچگی و انسجام تیمی در بازی برابر قزاقستان در مسابقات کاپ آسیا که منجر به پیروزی ملی‌پوشان ایران شد خود را نشان داد. پس از این بازی پر فشار نیست ایران توانست در یک بازی سنگین دیگر ژاپن را شکست دهد و به عنوان یکی از قدرت‌های آسیا خودنمایی کند.

حالا شاگردان ارمغانی در حالی پا به مرحله حذفی رقابت‌های آسیایی گذاشتند که به خوبی پیشرفت در این تیم قابل مشاهده است. تیم ملی بسکتبال در اولین بازی خود در مرحله حذفی باید به مصاف اردن برود، اردنی که همواره تیم استانداردی بوده و بسیاری از تیم‌های بزرگ را زمین گیر کرده است.

با این وجود انتظار می‌رود که شاگردانه ارمغانی کار سختی برای شکست اردن نداشته باشد و به راحتی به نیمه نهایی مسابقات آسیا صعود کند.

در صورت صعود ایران به دیدار نیمه نهایی تیم ملی بسکتبال کشورمان باید به مصاف برنده دیدار چین و لبنان برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =