• ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
  • کد خبر: 26914
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیم ملی بسکتبال

تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات بسکتبال کاپ آسیا تیم قزاقستان را در هم کوبید و آماده بازی با ژاپن شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در بازی دوم از سری مسابقات بسکتبال ۲۰۲۲ کاپ آسیا که به میزبانی کشور اندونزی برگزار می‌شود، صبح جمعه تیم ملی بسکتبال ایران به مصاف قزاقستان رفت و با نتیجه ۹۶ بر ۶۰ به پیروزی رسید.

این پیروزی در حالی به ارمغان آمد که ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی دو بار نتیجه را به قزاقستان واگذار کرده بود و نتیجه این مقتدرانه انتقامی از دو باخت قبلی برابر قزاق‌ها بود.

ایران با ترکیب حامد حدادی (کاپیتان)، بهنام یخچالی، ارسلان کاظمی، محمد جمشیدی و سجاد مشایخی بازی را شروع کرد و از همان کوارتر اول نمایش کم اشتباهی داشت. ملی‌پوشان ایرانی توانستند کوارتر اول را با نتیجه ۲۷ بر ۲۴ برتری به پایان برسانند.

در کوارتر دوم دفاع مستحکم ایران به کمکش آمد و از سوی دیگر حملات‌ موثر نیز مزید بر علت شد، تا تیم ملی بسکتبال ما برابر قزاق‌ها قدرت نمایی کند و این کوارتر را نیز ۱۵ بر ۹ پیروز شود.

کوارتر سوم اما اوج کار آسمان‌خراش‌های ایرانی بود، جایی که آن‌ها در تمام شاخص‌ها و در تمام نقاط زمین از جمله منطقه رنگی و زیر تور درخشان ظاهر شدند و با حملات موثر و دفاع مستحکم نتیجه ۲۸ بر ۹ برای کوارتر رقم زدند و کار را پیش از پایان بازی به اتمام رساندند.

در کوارتر پایانی نیز علیرغم تغییرات در تیم ایران، همچنان شاگردان سعید ارمغانی تیم بهتر میدان بودند و اختلاف امتیازی را با برتر ۲۶ بر ۱۸ تثبیت‌ کردند.

در نهایت ایران با نتیجه ۹۶ بر ۶۰ ثابت کرد که هنوز یکی از قدرت‌های اصلی آسیا است و تیم‌هایی مثل قزاقستان راه زیادی برای رفتن دارند.

ایران که در بازی نخست برابر سوریه به پیروزی رسیده بود، برای کسب صدرنشینی گروه سوم، از ساعت ۱۵ روز یکشنبه به مصاف ژاپن می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =