معلم

سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان تا ۳۱ تیرماه خبر داد.

به گزارش ایراسین، سعید مقدم‌زاده درباره ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: پیرو درخواست‌های متعدد فرهنگیان جهت تمدید مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی تلاش کردیم تا فرصت مجددی برای این امر اختصاص پیدا کند.

سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: ثبت نام افراد متقاضی جهت استفاده از خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان به یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسیده است.

مقدم زاده به ایرنا گفت: همچنین امکان بارگذاری مدارک برای فرهنگیان شامل کپی شناسنامه و کارت ملی به شکل مجازی در سایت فراهم شده است.

گفتنی است با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت آموزش‌ و پرورش و بیمه دانا، قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان از روش «صندوقی» به «بیمه‌گری» تغییر یافت و این قرارداد از اول تیرماه، بدون سقف پرداختی برای بسیاری از بیماری‌ها و با فرانشیز ۱۵ درصد اجرا می‌شود.

بر این اساس، افزایش تعهدات بیمه‌ای از اهداف این تفاهم‌نامه است؛ بخشی از حق بیمه تکمیلی از سوی دولت و بخش دیگر توسط بیمه‌گر پرداخت خواهد شد. همچنین خدمات عینک و دندانپزشکی از جمله مواردی است که در این تفاهم‌نامه آمده است.

پیش‌تر اعلام شده بود که ثبت نام برای بیمه تکمیلی فرهنگیان ۱۵ تیرماه به پایان می‌رسد که این زمان تا ۲۱ تیرماه تمدید شد و اکنون تا ۳۱ تیرماه فرصت دارد.

حق بیمه تکمیلی در قرارداد جدید ۲۷۵ هزار تومان است که حدود ۹۰ هزار تومان آن توسط فرهنگیان پرداخت می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =