بهنام یخچالی / تیم ملی بسکتبال

در جریان بازی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل سوریه، بهنام یخچالی بهترین بازیکن زمین شد.

به گزارش ایراسین، تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از کاپ آسیا ۲۰۲۲ اندونزی، با نتیجه ۸۰ - ۶۷ مقابل سوریه به پیروزی دست یافت که آمار این بازی از سوی فدراسیون جهانی (FIBA) منتشر شد.

در این دیدار شاگردان سعید ارمغانی ۳۱ ریباند دفاع و ۲۲ ریباند حمله را مقابل ۲۵ و ۱۱ ریباند دفاع و حمله سوریه به ثبت رساندند تا در این زمینه به حریف خود برتری داشته باشند. تیم ملی ایران ۲۵ حمله موفق روی اشتباهات حریف، ۲۲ ضد حمله موفق، ۱۹ اقدام موفق در موج دوم حملات، ۳۴ اقدام موفق در منطقه رنگی و ۲۰ پرتاب موفق را خارج از منطقه رنگی به ثبت رساند.

تیم ملی سوریه نیز ۱۵ حمله موفق روی اشتباهات حریف، ۱۲ ضد حمله موفق، ۹ حمله موفق در موج دوم حملات، ۴۰ اقدام موفق در منطقه رنگی و ۳۷ پرتاب موفق را خارج از منطقه رنگی به ثبت رساند.

در انتهای این بازی بهنام یخچالی گارد لژیونر تیم ملی ایران با کسب ۳۱ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس گل و ۳ توپ ربایی، با تاثیرگذاری ۳۴ بهترین بازیکن زمین معرفی شد. او همچنین امتیاز آورترین بازیکن زمین بود.

حامد حدادی سنتر و کاپیتان تیم ملی ایران نیز با کسب ۱۱ امتیاز، ۲۰ ریباند، ۴ پاس گل و ۳ بلاک ضمن ثبت دبل دبل، تاثیرگذاری ۲۳ را داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =