تیم ملی بسکتبال

تیم ملی ایران در مرحله گروهی رقابت‌های کاپ آسیا ۲۰۲۱ اندونزی، در نخستین دیدار خود برابر سوریه به میدان رفت و به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی ایران در رقابت‌های کاپ آسیا ۲۰۲۱ اندونزی ظهر امروز چهارشنبه ۲۲ تیر ماه با ترکیب حامد حدادی، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی، بهنام یخچالی و سجاد مشایخی برابر سوریه به میدان رفت و به پیروزی ۸۰ بر ۶۷ رسید.

تیم ملی بسکتبال ایران از ابتدای این بازی نمایش بهتری نسبت به حریف داشت و توانست با درخشش حدادی و پخچالی از همان ابتدای نسبت به حریف پیشی بگیرد و کوارتر اول را ۲۲ بر ۱۸ پیروز شود.

در کوارتر دوم نیز ایران تیم بهتر میدان بود، البته بازیکنان سوری نیز کمی بهتر شدند و توانستند فاصله را کاهش دهند با این حال در این کوارتر نیز تیم ملی ایران با نتیجه ۲۲ و ۲۰ به برتری رسید.

کوارتر سوم اوج درخشش بازیکنان ایران بود و سالن را به خاک و خون کشیدند، اوج دوستی سبد با مهاجمان ایرانی نتیجه ۲۱  بر ۱۲ به سود ایران به ارمغان آورد.

در نهایت در کوارتر چهارم ارمغانی تصمیم گرفت به بازیکنان جوان تر بازی دهد و این سوری‌ها بودند که این کوارتر را با نتیجه ۱۷ بر ۱۵ به سود خود به پایان بردند.

بهنام یخچالی با کسب ۳۱ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس گل مؤثرترین بازیکن در این دیدار بود. حامد حدادی با کسب ۱۱ امتیاز و ۲۰ ریباند در این دیدار دبل دبل کرد.

تیم ملی بسکتبال ایران در گروه C با ژاپن، سوریه و قزاقستان قرار گرفته است. دومین بازی ایران جمعه ۲۴ تیرماه در برابر قزاقستان است که ساعت ۸:۳۰ آغاز می‌شود.

ملی پوشان در آخرین بازی مرحله گروهی یکشنبه ۲۶ تیرماه از ساعت ۱۵ به مصاف ژاپن می‌روند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =