• ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
  • کد خبر: 26867
  • readingTime: ۱ دقیقه
سعید ارمغانی

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: دو هفته پیش با این تیم بازی کردیم و ننیجه را واگذار کردیم، الان می خواهیم انتقام آن بازی را هم از قزاقستان بگیریم.

به گزارش ایراسین، دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و سوریه از گروه C رقابت های کاپ آسیا امروز چهارشنبه در جاکارتا اندونزی برگزار شد که طی آن ملی پوشان کشورمان با نتیجه ۸۰ بر ۶۷ به برتری دست یافتند.

در پایان این دیدار سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: در هر تورنمنتی بازی اول همیشه سخت و سنگین است، این بازی هم همین شرایط را داشت به خصوص که سوریه با تغییرات دفاعی که مدام انجام می داد کار حمله ای ما را سخت می کرد.

وی تصریح کرد: به این اعتقاد دارم که اگر دفاع ما خوب باشد می توانیم حمله خوبی هم داشته باشیم و این اتفاق در جریان دیدار با سوریه افتاد. در کل بازی سخت و سنگینی برای ما بود چراکه سویه بسکتبال را خوب بای می کند با این حال در جریان این دیدار، کنترل بازی در دست مان بود و توانستیم اتفاقی که می خواستیم را در زمین رقم بزنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد دیدار با قزاقستان که روز جمعه برگزار خواهد شد، گفت: دو هفته پیش با این تیم بازی کردیم و ننیجه را واگذار کردیم. الان می خواهیم انتقام آن بازی را هم از قزاقستان بگیریم.

ارمغانی تاکید کرد: قزاقستان تیم خیلی خوبی است و باهوش بسکتبال بازی می کند اما اگر بتوانیم نبض بازی را در دست بگیریم، نباید با مشکلی مواجه شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =