• ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
  • کد خبر: 26789
  • readingTime: ۱ دقیقه
دراگان اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ به پایان عصر سرمربی‌گری خود در تیم ملی رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، عصر امروز کمیته فنی فدراسیون فوتبال جلسه ای برای بررسی عملکرد دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ تشکیل جلسه داد که بر این اساس صلاحیت این سرمربی کروات توسط کمیته فنی فدراسیون فوتبال رد شد. قرار است در روزهای آینده گزینه های داخلی و خارجی مورد بررسی کمیته فنی فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

ابراهیم قاسمپور، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال بعد از جلسه کمیته فنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز به جمع بندی رسیدیم که فدراسیون گزینه‌های ایرانی و خارجی جدید تیم ملی را اعلام خواهد کرد. صلاحیت فنی اسکوچیچ را کمیته فنی تایید نکرد. فدراسیون باید تصمیم می گرفت و به ما ارجاع نشده بود اما ما صلاحیت او را تایید نکردیم. گزینه‌های مد نظرمان را به فدراسیون پیشنهاد دادیم. به جمع بندی نرسیدیم اسامی مطرح شده حدس و گمان است و هیچ کدام را من تایید نمی‌کنم شاید باشد شاید نباشد.

وی تاکید کرد: در جلسه امروز که به دارازا کشیده شد در مورد مسایل فنی بحث شد و به جمع بندی رسیدیم که هنوز قطعیت ندارد ولی ۸۰-۹۰ درصد کمیته فنی به این نتیجه رسیده که گزینه‌هایش را اعلام کند و فدراسیون فوتبال در صورتی که صلاح دانست در اطلاعیه‌اش نام آنها را اعلام می‌کند. اکثریت قاطع کمیته فنی با بودن اسکوچیچ مخالف بودند.

قاسمپور در مورد اینکه دلایل قانع کننده برای برکناری اسکوچیچ چیست، گفت: از ابتدا با انتخاب اسکوچیچ مخالف بودم و الان هم مخالفم اما چون زمان را از دست دادیم اما با مشورتی که با اعضا کردیم مسجل شد برایم که بودنش به ما کمکی نمی‌کند. مطالبی در جلسه عنوان شد که یقین پیدا کردم بودنش خیلی نمی‌تواند به ما کمک کند آن هم در حالیکه من بخاطر زمان موافق بودنش بودم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =