• ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
  • کد خبر: 26743
  • readingTime: ۲ دقیقه
نمای کلی فولاد مبارکه

فولاد مبارکه آیینه توفیق نیروهای جبهه حق در عرصه اقتصاد، تولید و صنعت و نمونه عینی تحقق وعده الهی و پاداش تلاش و استقامت مدیران، کارکنان و کارگران در مواجهه با کاستی‌ها، فشارها و تحریم‌هاست و بر خود می‌بالد که توانسته نشانه روشنی از امیدواری، استمرار و پیروزی در دست‌یابی به اهداف کلان کشور باشد.

پایگاه خبری ایراسین- تلاش برای دست یابی به اهداف، ایستادگی بر آرمان اصیل و مسیر صحیح و نهراسیدن از فشارها و مانع‌تراشی‌های دشمن در عرصه‌های مختلف، راز موفقیت ایران اسلامی در این برهه از تاریخ است.

تجربه بیش از چهار دهه دوران پرفرازونشیب و درعین‌حال پرافتخار انقلاب اسلامی ایران، تجربه‌ای ناب و منحصربه‌فرد از نمایش قدرت و اراده الهی و نشان‌دهنده غلبه محاسبات الهی بر محاسبات سیاسی است؛ نکته‌ای که بارها و به‌کرات و در میادین و صحنه‌های مختلف بعینه دیده شده و پیش‌بینی‌های سیاستمداران خارجی و برخی از عناصر داخلی را بر هم زده است.

خداوند متعال در قرآن کریم نیز در آیات مختلفی بر اهمیت صبر، استقامت و مقاومت در مسیر دین تأکید کرده و توفیق جبهه حق را در سایه استقامت و استمرار در این مسیر دانسته است.

نکته قابل‌تأملی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در فرمایشات اخیر خود در دیدار با مسئولان قوه قضائیه تأکید داشتند این بود که خداوند سال 1360، همان خداوند سال 1401 هجری شمسی است و تغییر و تطوری در سنت و وعده‌های الهی وجود ندارد و بالطبع در سایه ایستادگی و جهاد و مقاومت در مقابل فشارها، نصرت و پیروزی و پیشرفت حتمی است.

البته در این میان نباید از این نکته غافل ماند که سستی، کوتاهی، عافیت‌طلبی، منفعت‌طلبی و اختلاف، آفت این مسیر پرفرازونشیب است و اگر عزم و اراده ملت و کارگزاران آن بر خدمت عالمانه، خالصانه، صادقانه و بدون وقفه استوار گردد، هیچ نیرویی را یارای مقاومت در برابر خواست و اراده و همت ایشان نیست.

نمونه‌های فراوانی از غلبه محاسبات الهی بر محاسبات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در دوران انقلاب وجود دارد که شاهدی بر این ادعاست، بحران‌های داخلی اول انقلاب، شهادت بسیاری از دلسوزان و مسئولان عالی‌رتبه همچون شهید بهشتی وشهید مطهری، غائله کردستان، جنگ هشت‌ساله تحمیلی و تلاش تمامی ابرقدرت‌ها برای از پای درآوردن ملت ایران از راه نظامی، فشارهای بین‌المللی، تحریم‌های فراوان سیاسی و اقتصادی و به راه انداختن جنگ نرم بر علیه آرمان‌هاو اقتدار کشور، بخشی از خباثت‌های دشمن برای مقابله با میهن اسلامی‌مان بوده که به حول و قوه الهی، همواره پیروز این میدان، ملت ایران بوده است.

در این میان، شرکت فولاد مبارکه نیز به‌عنوان مولود انقلاب اسلامی، آماج فشارها و تحریم‌های نظام ظالم سلطه‌ بوده و فشارهای متعدد و اعمال تحریم‌های چندجانبه بر مراودات مالی، محصولات، صادرات، تبادلات و ارتباطات این شرکت،تنها بخشی از این خصومت‌هاست که خوشبختانه به خواست الهی و با استقامت،تلاش، همت، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری صحیح و اصولی متخصصان و کارکنان این شرکت، تمامی این بحران‌ها با موفقیت پشت سر نهاده شده و فولاد مبارکه بر بلندای افتخار صنعت و شکوفایی ایران اسلامی ایستاده است.

فولاد مبارکه آیینه توفیق نیروهای جبهه حق در عرصه اقتصاد، تولید و صنعت و نمونه عینی تحقق وعده الهی و پاداش تلاش و استقامت مدیران، کارکنان و کارگران در مواجهه با کاستی‌ها، فشارها و تحریم‌هاست و بر خود می‌بالد که توانسته نشانه روشنی از امیدواری، استمرار و پیروزی در دست‌یابی به اهداف کلان کشور باشد.

*محمدجواد براتی

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =