امیر حسین کمیلی

مدیرکل صمت استان اصفهان گفت: ۲۸۰ هزار نفر در ۹ هزار واحد صنعتی در استان اصفهان اشتغال دارند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امیرحسین کمیلی شامگاه سه شنبه ۱۴ تیر ماه در آئین تجلیل از صادر کنندگان نمونه استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان دارای ۹ هزار واحد صنعتی است، اظهار داشت: برای این تعداد صنعت ۵۷ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در ۹ هزار واحد صنعتی استان اصفهان ۲۸۰ هزار نفر شاغل هستند، ادامه داد: این استان سهم ۱۱ درصدی اشتغال و رتبه دوم کشور در این زمینه را دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان در حوزه تعداد صنعت سهم ۱۲ درصد و رتبه دوم و در بخش صادرات نیز با سهم چهار درصدی رتبه سوم کشور بعد از تهران و خوزستان را دارد، افزود: از این رو با توجه به وجود ظرفیت‌های زیاد این استان و همچنین وجود صنایع مادر کشور از جمله فولاد مبارکه در کشور انتظار صنعتگران استان اصفهان حضور بیشتر وزیر صنعت در استان اصفهان است.

وی اضافه کرد: از وزیر صنعت انتظار داریم فرصت بیشتری را به بازدید از مراکز صنعتی استان اصفهان اختصاص دهد و تا قبل از آغاز ماه محرم شاهد این اتفاق باشیم.

کمیلی همچنین به وجود ۶۰۰ شرکت دانش بنیان در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: از این تعداد شرکت تاکنون ۷۰ شرکت موفق به دریافت مجوز از سازمان صمت استان شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =