ارزیابی عملکرد شرکت فولادسنگ مبارکه توسط تیم ارزیابی شرکت فولادمبارکه

روز سه‌شنبه ۱۴ تیرماه، عملکرد شرکت فولادسنگ مبارکه توسط تیم ارزیابی شرکت فولادمبارکه انجام شد.

به گزارش ایراسین، روز سه‌شنبه، ۱۴ تیرماه، ارزیابی عملکرد شرکت‌های گروه فولادمبارکه در شش ماهه دوم منتهی به ۲۹ / ۱۲ / ۱۴۰۰ توسط تیم ارزیابی شرکت فولاد مبارکه انجام پذیرفت.

بر اساس برنامه ارزیابی اعلام شده از طرف مدیریت امور مجامع و ارزیابی شرکت فولاد مبارکه، حوزه‌های مورد ارزیابی در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ شامل سیاستهای اهداف و استراتژی‌ها، پروژه‌های توسعه، خرید، سرمایه‌گذاری و امور شرکتها، آزمایشگاه‌ها، تضمین کیفیت، کنترل کیفیت، مهندسی صنایع، مهندسی کارخانه، حراست، امور حقوقی، امور معدن، بهداشت حرفه‌ای، ایمنی و محیط زیست، سیستم‌ها و فناوری اطلاعات، منابع انسانی است تا ضمن ارزیابی، نقاط قابل بهبود تقویت شود.

مهرداد فقیهیان، مدیرعامل شرکت فولادسنگ، در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم و قدردانی از حضور تیم ارزیابی شرکت فولاد مبارکه به مدیریت مجید مونسان، اهمیت ارزیابی سازمان‌ها را در رشد و تعالی و انتقال تجارب موثر دانست.

وی ضمن تشکر از تلاش کارکنان شرکت فولادسنگ مبارکه، تاکید کرد: شرکت فولادسنگ مبارکه با هدف تامین سنگ‌آهک مورد نیاز گروه فولادمبارکه، تملک و بهره‌برداری از معادن سنگ آهن و احداث کارخانه فروسیلیس و فرومنگنز و فرآوری سنگ‌آهن را هدف‌گذاری کرده است.

در ادامه مجید مونسان، ضمن معرفی تیم ارزیابی و حوزه‌های مرتبط، انتقال دانش و تجربیات را از اهداف ارزیابی دانست که در نهایت به رشد و تعامل سازمانی منتج می‌شود.

شایان ذکر است، تیم ارزیابی به صورت رسمی فرایند ارزیابی را با حضور در واحدهای مربوطه آغاز کرد و در پایان، در ساعت ۱۳ با برگزاری جلسه اختتامیه، گزارش بازخورد فرایند ارزیابی مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =