ون پارس نفش جهان

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان طی پیامی صعود تیم فوتبال ون‌پارس نقش جهان را به لیگ آزادگان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال ون‌پارس شامگاه دوشنبه در دیدار برگشت پلی آف لیگ یک فوتبال کشور در ورزشگاه خلیج فارس هرمزگان به مصاف شهرداری بندرعباس رفت و این تیم را با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف کرد و در مجموع دو بازی با نتیجهسه بر دو راهی لیگ آزادگان شد.

به همین مناسبت جواد محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان طی پیامی صعود تیم فوتبال ون‌پارس نقش جهان را به لیگ آزادگان تبریک گفت.

متن پیام به شرح است:
«پیروزی دلچسب تیم فوتبال ون‌پارس نقش جهان در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل شهرداری بندرعباس و صعود به لیگ دسته اول ایران (آزادگان) که به راستی لایق این عزیزان بود را تبریک عرض می‌کنم. امروز جوانان ون‌پارس معجزه یکدلی و یکصدایی را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که رمز موفقیت دست در دست یکدیگر دادن است و فارغ از تمام جنجال‌ها، هدف سربلندی فوتبال اصفهان است.

این افتخار به دست آمده را به تمامی مردم‌ استان شهیدپرور اصفهان، کادرفنی، بازیکنان، مدیریت باشگاه ون پارس نقش جهان تبریک عرض نموده و آرزوی تداوم موفقیت برای ورزش اصفهان را دارم. سعادت و سربلندی شما را در لیگ آزادگان از حق تعالی خواستارم و انشالله این افتخارآفرینی که موجبات شادی مردم عزیز استان را فراهم ساخت،همواره تداوم داشته باشد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =