سعید ارمغانی

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: سعی کردیم در فرصت باقی مانده از اردوی صربستان برای بازی با قزاقستان آماده شویم که خوشبختانه الان تیم شرایط خوبی دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی بسکتبال ایران مدتی است که زیر نظر سعید ارمغانی برنامه تمریناتی خود را دنبال می‌کند و در این راستا هفته های گذشته را در صربستان اردو زده بود. پس از این اردو تیم ملی آزمون قزاقستان در انتخابی جام جهانی برابر تیم ملی این کشور قرار بگیرد.

بازی با قزاقستان برای صدرنشینی در گروه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ضمن اینکه به دلیل شکسته تیم ملی کشورمان برابر قزاقها در بازی رفت این بازی در آلماتی حیثیتی نیز محسوب می‌شود.

سعید ارمغانی، سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره آماده‌سازی تیم ملی و اردوی مشترک با تیم باشگاهی FMP نایب قهرمان لیگ صربستان اظهار کرد: خوشبختانه اردوی خوبی بود و تمرینات قابل قبولی را انجام دادیم که تیم را در شرایط خوبی قرار داده است. قرار بود دو بازی با تیم FMP برگزار کنیم که یک بازی انجام شد و از نتیجه راضی هستیم.

وی ادامه داد: در این بازی ۴۰ دقیقه تمرکز خوبی داشتیم و با یک عملکرد مثبت موفق شدیم ۸۲ - ۸۰ این بازی را ببریم که از نظر آماده سازی فوق‌العاده مفید بود. این بازی برخی مشکلات، نقاط مثبت و منفی تیم ما را مشخص کرد که خوب بود و روی آن‌ها کار کردیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره شرایط ملی‌پوشان برای دو بازی پیش رو گفت: سعی کردیم در فرصت باقی مانده از اردوی صربستان برای بازی با قزاقستان آماده شویم که خوشبختانه الان تیم شرایط خوبی دارد.

وی درباره مصدومیت جزئی برخی بازیکنان مانند حامد حدادی تاکید کرد: آسیب‌های کوچکی هستند اما واقعا تیم وحدت و همدلی خوبی دارد که بخاطر همین موضوع به مسابقات پیش رو امیدوار هستم تا نتایج خوبی را به دست آوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =