est sep

انتقال محمد دانشگر به اصفهان در شرایطی که استقلال خواهان تمدید با او بود، به رسانه‌های پرتغالی نیز کشیده شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، لیگ فوتبال ایران در فصل آینده دو مربی سرشناس پرتغالی دارد، ژوزه مورایس بزرگ که روی نیمکت سپاهان خواهد نشست و ریکاردو ساپینتو که مربیگری استقلال را بر عهده خواهد گرفت.

حضور این دو پرتغالی نام آشنا به خصوص مورایس که رزومه قوی نیز دارد، باعث شده تا رسانه‌های پرتغال بیش از پیش به لیگ برتر و فوتبال ایران بپردازند. نقل محافل خبری نیز اخبار پیرامون باشگاه‌های استقلال و فولاد مبارکه سپاهان است.

در روزهای گذشته، محمد دانشگر مدافع استقلال و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم در راه قهرمانی بدون شکست، با قراردادی سه ساله به سپاهان پیوست و شاگرد مورایس شد. این اتفاق در حالی رخ داد که ساپینتو نیز به حفظ دانشگر علاقه نشان داده بود. حتی پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره آبی ها در یک گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد که این بازیکن در آستانه تمدید قراردادش است.

این اتفاق باعث شد حواشی زیادی در بین رسانه‌های پرتغالی شکل بگیرد و به رد و بدل شدن این بازیکن بین دو مربی پرتغالی بپردازند. روزنامه آبولا در این باره با تیتر «انتقال دفاع مرکزی ساپینتو به تیم ژوزه مورایس» نوشت: محمد دانشگر مدافع میانی ۲۸ ساله استقلال، ریکاردو ساپینتو را با سپاهان ژوزه مورایس معاوضه کرد.

آبولا در ادامه آورده است: این بازیکن ایرانی در پایان قراردادش با استقلال به مدت سه فصل با سپاهان قرارداد امضا کرد. سپاهان فاش کرد که جذب محمد دانشگر درخواستی از سوی ژوزه مورایس سرمربی این تیم بوده است.

این روزنامه در پایان اضافه کرده است: ریکاردو ساپینتو و ژوزه مورایس با هدایت تیم‌هایی که فصل گذشته به ترتیب در رده‌های اول و سوم قرار داشتند، مدعیان قهرمانی در ایران خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =