ون پارس نفش جهان

سرمربی تیم فوتبال ون‌پارس نقش جهان تاکید کرد که تیمش در بازی برگشت برابر شهرداری بندرعباس با قدرت بیشتری ظاهر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سعید جهانگیری، سرمربی تیم فوتبال ون‌پارس نقش جهان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر شهرداری بندرعباس در بازی رفت پلی‌آف لیگ یک، اظهار کرد: دویست دقیقه برای رسیدن به لیگ یک در پیش داشتیم. در این سطح باید با منطق فوتبال بازی کنیم و خداراشکر این مهم تیم ما بود.

وی ادامه داد: اگرچه در نیمه اول موقعیت‌هایی به حریف دادیم، اما رفته رفته در بازی جا افتادیم و در نیمه دوم با تغییرات اعمال شده، توانستیم به گل دست پیدا کنیم. از اینکه گل دوم را نزدیم ناراحت هستم، اما در بازی برگشت پرقدرت‌تر ظاهر خواهیم شد.

سرمربی تیم ون‌پارس درباره اخراج امین کاویانی تاکید کرد: او یکی از بااخلاق‌ترین بازیکنان است و برای من اخراج او جای سوال دارد، اما به تصمیم داور احترام می‌گذارم. داور هم اشتباه می‌کند، باید این مسائل را در تیم پشت سر بگذاریم. نبود یک بازیکن‌ تیم را اذیت می‌کند، اما بازیکنان جایگزین وجود دارند.

جهانگیری درباره شرایط سخت آب‌وهوایی در بازی برگشت این تیم در بندرعباس توضیح داد: برای سختی شرایط آب و هوایی بندرعباس برنامه‌ریزی داشتیم و تمهیدات ویژه‌ای داریم و امیدواریم که دچار مشکل در هوای با رطوبت بالا نخواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =