رییسی

رئیس جمهور تسریع در پرداخت حقوق و مطالبات بیمارستان‌ها و کادر درمان را جلوه عملی قدردانی از پزشکان و پرستاران زحمتکش کشور دانست.

به گزارش ایراسین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به کاهش آمار ابتلا و فوتی‌های ناشی از شیوع ویروس کووید۱۹، ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمان در طول دو سال اخیر تسریع در پرداخت حقوق و مطالبات بیمارستان‌ها و کادر درمان را جلوه عملی قدردانی از پزشکان و پرستاران زحمتکش کشور دانست و از وزیر بهداشت خواست تا با جدیت آن را پیگری کند.

به گفته بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مطالبات کارکنان نظام سلامت در قالب کارانه و معوقات در بخش‌های مختلف حدود ۹ هزار میلیارد تومان و میزان مطالبات وزارت بهداشت از بیمه تامین اجتماعی نیز حدود هشت هزار میلیارد تومان شده است.

گفته می‌شود توجه به معیشت نیروهای بهداشت، تبدیل وضعیت نیروهای طرحی وزارت بهداشت، بلاتکلیفی وضعیت استخدامی صدهزار نیروی سلامت با وجود خالی بودن پست های بالینی و بهداشتی در نظام سلامت از جمله مطالبات دیگر این قشر از هموطنان است.

بهروز رحیمی همچنین درباره اینکه «آیا افزایش حقوقی برای کادر نظام سلامت در سال آینده خواهید داشت؟»، گفته بود که افزایش حقوق در راستای مصوبات دولت است؛ یعنی به هر میزان که برای کارمندان دیگر باشد افزایش حقوق خواهیم داشت.

اما حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه همچنین با اشاره به اینکه میزان ابتلا به بیماری کاهش یافته و در برخی روزها به لطف خدا حتی یک مورد فوتی هم نداشتیم، گفت که نباید سبب عادی‌انگاری نسبت به رعایت اصول بهداشتی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =