فولاد سنگ مبارکه

مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه گفت: در آستانه روز ملی صنعت و معدن، ثبت ۳ رکورد تولید ماهیانه در شرکت فولادسنگ مبارکه بر عزم تلاشگران این شرکت در تحقق شعار سال تاکید دارد.

به گزارش ایراسین، مهرداد فقیهیان با اشاره به ثبت ۳ رکورد تولید ماهیانه در خردادماه در شرکت فولادسنگ مبارکه، اظهار کرد: در آستانه روز ملی صنعت و معدن، تلاشگران شرکت فولادسنگ مبارکه توانستند در واحدهای استخراج، خردایش و دانه‌بندی و آهک‌سازی در خردادماه به رکورد تولید ماهیانه دست یابند.

وی با اشاره به اینکه ثبت رکوردهای تولید ماهیانه و تولید روزانه در شرکت فولادسنگ، گام بلندی در راستای تحقق شعار سال است، گفت: شرکت فولادسنگ مبارکه در راستای راهبرد سال تحت عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» و پاسخ به تقاضای داخلی موفق شد در خردادماه هم ۳ رکورد تولید ماهیانه را ثبت کند و این همزمانی و هماهنگی در رکوردشکنی در بخش‌های مختلف شرکت فولادسنگ مبارکه حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه اعلام کرد: به لطف الهی، کارکنان واحد استخراج شرکت فولادسنگ مبارکه موفق شدند به رکورد تولید ماهیانه ۱۸۷ هزار و ۲۹۸ تن سنگ آهک دست یابند و از رکورد قبلی تولید ماهیانه به میزان ۱۷۰ هزار تن سنگ آهک در فروردین‌ماه ۱۴۰۱ عبور کنند و خودباوری را به منصه ظهور برسانند.

وی با اشاره به ثبت رکورد تولید ماهیانه در واحد خردایش و دانه‌بندی، تصریح کرد: کارکنان این بخش هم با همت و تلاش بی‌وقفه توانستند رکورد تولید ماهیانه ۱۰۲ هزار و ۲۲۲ تن را محقق سازند و با عبور از رکورد تولید ماهیانه ۱۰۱ هزار و ۲۳۷ تن در فروردین‌ماه، در تداوم ثبت رکورد شش رقمی در واحد خردایش و دانه‌بندی به موفقیت دست یابند.

فقیهیان با بیان ثبت رکورد تولید ماهیانه در بخش آهک‌سازی، گفت: در خردادماه، بخش آهک‌سازی شرکت فولادسنگ مبارکه هم به رکورد تولید روزانه در سوم خردادماه به میزان ۹۰۵ تن دست یافت و همچنین موفق به ثبت رکورد تولید ماهیانه در کوره شماره ۲ واحد آهک‌سازی به میزان ۱۲ هزار و ۱۰۰ تن شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت فولادسنگ مبارکه در ثبت ۳ رکورد ماهیانه در خردادماه، بیان کرد: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته، شرکت فولادسنگ مبارکه در راستای تحقق شعار سال و در آستانه روز ملی صنعت و معدن، تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته است تا با وجود محدودیت‌ها بتواند تولید داخلی را ارتقا بخشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =