میرشاد ماجدی

سرپرست فدراسیون فوتبال از مذاکره با دو تیم ملی بزرگ برای برگزاری بازی دوستانه در سپتامبر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، میرشاد ماجدی در حاشیه کلاس داوران فوتسال با حضور مدرسان فیفا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علیرغم صحبت های خارج از فدراسیون که می گویند کارها خوابیده، می بینید که کارها طبق روال عادی خودش انجام می شود. اعزام تیم‌های مختلف و هم اردوهایشان طبق برنامه است و کلاس‌های آموزشی نیز را برگزار می‌شود.

سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا حضور برادرش در تیم جوانان پیشنهاد خودش بوده، گفت: دخالتی در انتخاب مربیان و کمک ها ندارم. کمیته فنی برای همین موضوع تشکیل شده و همه اعضایش می توانند شهادت بدهند. این ها در فضای مجازی به وجود می آید. نمی دانم برای چه؟ برادران مجیدی، بیانی و فنونی زاده نباید باشند؟ چون برادر من است حق کارکردن در جایی را ندارد؟ مگر در استقلال با مجیدی، در مسجدسلیمان با فکری یا صبای قم با مرفاوی کار می‌کرد، من سفارش کرده بودم؟ هر مربی نظری دارد و با کسی راحت است و کار می کند. خدا را گواه می گیریم هیچ دخالتی در انتخابات و انتصابات به غیر از رایی که کمیته فنی داده، نداشتم.

ماجدی با اشاره به تامین کننده البسه تیم ملی در جام جهانی توضیح داد: فراخوانی دادیم. چند شرکت حضور پیدا کردند. ما باید صلاح فدراسیون و داشته هایی که اسپانسر می تواند بدهد را در نظر بگیریم. می دانید که چه مشکلاتی را قبلا داشتیم. وقتی یک برند خوب نمی تواند البسه شما را تامین کند عملا قرارداد نبندید بهتر است. باید بتوانیم در حداقل زمان حداثر بهره برداری را داشته باشیم. یعنی البسه در دسترس ما باشد و بتوانیم بلافاصله از آن استفاده کنیم. فکر می کنم تا آخر هفته آینده انجام شود. دنبال توافق با یک برند خوب داخلی یا خارجی هستیم.

وی درباره شایعات درگیری فیزیکی با اسکوچیچ عنوان کرد: این‌ها را می‌گویند برای اینکه فدراسیون را دچار حاشیه کنند. من شنیدم می‌گویند صوت و فیلم داریم. خیلی خوشحال می‌شوم فیلم این جنجال را روی سایت‌ها قرار بدهند تا ما هم استفاده کنیم! دیدی علی خسروی با چه هیجانی صحبت می‌کرد. اگر از پشت در گوش کنید می‌گویید او در حال دعوا بوده! این حرف‌ها وجود ندارد. وظیفه من است برای دفاع از حق فدراسیون و تیم ملی با سرمربی صحبت کنم. گلایه‌ها و انتقادات و پیشنهادات را به گوش او برسانم. این واضح‌ترین مساله است.

نمی‌توانیم با تیم‌های خوب اروپایی بازی کنیم

سرپرست فدراسیون فوتبال در واکنش به وزارت ورزش و مسئولان خارج از فدراسیون اعلام کرده‌اند باید مساله بازی های تدارکاتی برای شهریور سریع‌تر حل و فصل شود، تاکید کرد: یعنی مسئولان گفته‌اند ما سریع‌تر اینکار را انجام بدهیم؟ اگر دستور داده‌اند که چشم، حتما این کار را می کنیم. اگربه صورت دستوری است. این پرونده را برای همیشه ببندیم. ما به هیچ طریقی نمی توانیم با تیم های اروپایی و تیم های خوب آفریقایی بازی کنیم چون در آن زمان درگیر مسابقات هستند. این پرونده را ببندیم که فردا دوباره نگویند چرا با آلمان بازی نکردند!

ماجدی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم با دو تیم خوب بازی کنیم باید منتظر پیشنهادات آن ها هم باشیم. آن ها باید قبول کنند در چه زمینی و کشوری بازی کنند. فقط دست ما نیست. ۵۰درصد قضیه هم آن‌ها هستند. باید ببینیم تقاضای آن ها چیست و بعد از مذاکره به نتیجه واحد برسیم. پیشنهادی از کشوری برای اینکه بخواهد در سپتامبر با ما بازی کند نداشتیم. ولی اردوی بسیار خوبی را تدارک می بینیم. امیدواریم دو تیم خوب دنیا که در حال مذاکره هستیم و نمی توانم اسم ببرم، قبول کنند در آن محلی که می گوییم با ما بازی کنند.

سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه گفته می شود ۵۰۰ هزار دلار به الجزایر داده شده، گفت: این حرف ها را از کجا می آورند؟ نمی دانم باید جواب هرچه در فضای مجازی مطرح می شود را بدهم؟ برای خیلی از کارهای اولیه فدراسیون فوتبال منابع مالی نداریم، ۵۰۰هزار دلار از کجا بیاوریم که به الجزایر بدهیم؟ افرادی که این حرف ها را می زنند باید مقداری هم ذهن خودشان را قلقلک بدهند ببینند واقعا انجام شدنی است؟ هر موقع خزانه فدراسیون پر شد خودم اعلام می‌کنم!

ماجدی در مورد اینکه استقلال و پرسپولیس اسپانسر گرفته اند اما فدراسیون در آستانه جام جهانی اسپانسر ندارد، عنوان کرد: تمام سعیمان را می‌کنیم با حمایت های وزارت ورزش امیدواریم سریع این بحث را انجام بدهیم. همه قراردادها را امضا کردیم. هیچ مربی در تیم ملی بزرگسالان ما بدون قرارداد نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =