مدرسه تولید و مهارت

مدیر قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان گفت: در راستای تحقق اهداف تربیت شهروندان خلاق و ماهر ۳۰ مدرسه «تولید و مهارت» در ۳۰ استان کشور راه اندازی خواهد شد.

به گزارش ایراسین، حمید سلیمی در خصوص مدارس تولید و مهارت گفت: به بیان ساده مدرسه تولید و مهارت مدارسی هستند که در آنها علاوه بر مهارتهای نرم فردی مانند (فن بیان، تعامل اجتماعی ، اعتماد به نفس و ...) و مهارت های شغلی و کسب و کار از جمله (کارآفرینی، بازاریابی و...)، مهارت های فنی و آموزش‌های متناسب با ظرفیت‌ها و مزیت‌های بومی منطقه نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. بنیاد احسان به دنبال مدارسی است که مطابق با این الگو در حال فعالیت هستند یا کادر آموزشی آن علاقه مند به این گونه فعالیت ها بوده و ظرفیت ایجاد مدرسه تولید را دارا می باشند، تا با حمایت این بنیاد و همکاری آموزش‌وپرورش مبدل به مدارس تولید و مهارت با سطح کیفی قابل قبول شوند.

وی ادامه داد: تا کنون ۳ مدرسه تولید در دلگان، میناب و خوسف تاسیس شده و در حال اجرای طرح های اموزشی هستند و مدرسه دخترانه تولید و مهارتی نیز در شهر یاسوج در دست احداث است.

مدیر قرارگاه آموزشی عدالت آموزشی ادامه داد: در نظر داریم ۱۰۰ مدرسه‌ تولید که ظرفیت حمایت از آنها ذیل الگوی مدارس تولید وجود دارد را در سال ۱۴۰۱ شناسایی کنیم و همچنین با تفاهم نامه‌ای که با نهادهای اموزشی از جمله آموزش و پرورش امضا شده است تا مهر سال آینده ۳۰ مدرسه تولید دیگر در ۳۰ استان تجهیز خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد احسان، حمید سلیمی تاکید کرد: در همین راستا قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام ره از همه استاتید، فعالین، دغدغه مندان و گروه های مردمی فعال در حوزه تولید محتوا، مطالعات و شناسایی مدارس مستعد و دارای ظرفیت ویژه راه‌اندازی مدرسه تولید و مهارت دعوت به همکاری می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =