مهدی قشقایی‌راد، مربی تیم هندبال فولاد سپاهان

سرمربی تیم هندبال ساحلی نوجوانان ایران که موفق شد در مسابقات جهانی مدال برنز را کسب کند، معتقد است تیمش لیاقت قهرمانی را داشت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در اولین حضور خود در مسابقات جهانی یونان توانست برای اولین بار به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافته و با شکست فرانسه به مدال برنز دست یابد. این مدال، اولین مدال جهانی تاریخ هندبال ایران است.

مهدی قشقایی‌راد، سرمربی تیم تاریخ‌ساز ایران پس از این موفقیت اظهار کرد: کمترین حق تیم ایران مدال برنز و سومی بود و این تیم لیاقت قهرمانی در مسابقات را داشت. تمام برگزار کنندگان و کسانی که مسابقات را تماشا می کردند این مسئله را اذعان داشتند که هندبال ایران بهترین هندبال را بازی کرد. به مردم ایران تبریک می‌گویم امیدوارم در آینده باز هم این اتفاقات را برای هندبال ایران رقم بزنیم. خوشحالیم که اولین مقام جهانی هندبال توسط این نوجوانان کار درست و زحمت‌کش به دست آمد.

وی ادامه داد: به فدراسیون و جامعه هندبال تبریک می‌گویم بابت تمام زحماتی که در دو سال و نیم گذشته انجام دادیم به نتیجه رسید و هدف‌گذاری که برای قهرمانی آسیا و حضور در چهار تیم برتر جهان را داشتیم، محقق شد و این تلاش با یک مدال همراه بود. این مدال برای ما کافی نبود چرا که معتقدم سطح تیم ما بالاتر بود امیدوارم به زودی در مسابقات جهانی اتفاقات بهتری را رقم بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =