• ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
  • کد خبر: 26081
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیم ملی فوتبال ایران و الجزایر

یک کارشناس فوتبال ایران گفت: با این دست فرمان تیم ملی در جام جهانی شرایط خوبی نخواهد داشت و آن انتظاری که ایجاد شده هرگز برآورده نخواهد شد.

به گزارش ایراسین و به نقل از مهر، رضا رجبی کارشناس فوتبال در خصوص شرایط کلی تیم ملی اظهار کرد: بازی خوبی از تیم ملی شاهد نبودیم و این خوب نبودن تنها به نتیجه شکست باز نمی‌گردد. اگر تیم ملی خوب بازی می‌کرد و بارقه‌های امید را زنده نگه می‌داشت اما شکست می‌خورد، مشکلی نبود. اما مهم این است که من هیچ برنامه‌ای در این تیم ندیدم که به آینده امیدوار شوم.

وی اضافه کرد: تنها چیزی که در این تیم ملی می‌شود دید، خلاقیت فردی تعدادی فوق ستاره ایرانی است که هر از گاهی به شکل جرقه در زمین به چشم می‌آید و چیزی که کمتر دیده می‌شود، کارهای گروهی و تاکتیکی است.

پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: با این دست فرمان تیم ملی در جام جهانی هم شرایط خوبی نخواهد داشت و آن انتظاری که ایجاد شده هرگز برآورده نخواهد شد. اینکه تیم ملی امکانات و بازی تدارکاتی و اردو می‌خواهد یک بخشی از موضوع است، اینکه تیم ملی آن حداقل‌های لازم را هم نداشت، چیز دیگری.

رجبی بیان داشت: از کارشناسان هم می‌خواهم با بیان جملاتی نظیر نتایج در بازی‌های تدارکاتی مهم نیست و جملاتی از این قبیل قبح این شرایط را نشکنند. فوتبال ما و به خصوص تیم ملی باید از خواب بیدار شود. با اینکه همین الان هم خیلی دیر شده، اما دست‌اندرکاران این فوتبال باید با سرعت کمبودها را جبران کرده تا این تیم بتواند در جام جهانی از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =