سید جواد حسینی کیا

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بازار فولاد را بهشت سرمایه گذاری دانست و گفت: باید سرمایه‌های سرگردان را به این سمت سوق دهیم، امروز جامعه ما دارای نقدینگی بالاست و یکی از جاهایی که می‌توان این نقدینگی را به سرمایه‌گذاری تبدیل کرد، بازار فولاد است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سید جواد حسینی کیا، نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در مراسم عقد قرارداد احداث واحد احیا مستقیم فولاد اقلید به ظرفیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن در سال، اظهار کرد: امروز استخراج ما از معادن تا عمق ۵۰۰ متری زمین است در حالی که باید به ۱۰۰۰ متر اکتشاف دست یابیم.

وی گفت: معادن ما به سرعت در حال تحلیل است و نیازمند واردات هستیم اما اگر بتوانیم تا عمق ۱۰۰۰ متر استخراج کنیم، قاعدتا نیاز ما برای مدتی تامین خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بازار فولاد را بهشت سرمایه گذاری دانست و گفت: باید سرمایه های سرگردان را به این سمت سوق دهیم، امروز جامعه ما دارای نقدینگی بالاست و یکی از جاهایی که می‌توان این نقدینگی را به سرمایه گذاری تبدیل کرد بازار فولاد است.

حسینی کیا بیان کرد: در این پروژه هدف گذاری درستی انجام شده است و امیدواریم پیشرفت خوبی داشته باشد. کار شما جهاد در عرصه تولید و اشتغال است و تولید صف اول کار ماست و خط مقدم است.

وی گفت: ایجاد اشتغال، یک کار جهادی بزرگ است و باید دست مدیران و مجریان این برنامه را بوسید.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدوارم این پروژه زودتر از زمان مقرر به سرانجام برسد تا کاری جهادی رخ داده باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =