میرحیدری

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ۶ هزار و ۶۹۸ میلیارد ریال ارزش ریالی ۳۷۲ پرونده تشکیل شده در پلیس امنیت اقتصادی اصفهان بوده که ۲۰۴ خودرو توقیف و ۳۷۰ نفر دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سردار محمدرضا میرحیدری پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به ارتقای سطح سلامت کارکنان نیروی انتظامی در استان اصفهان اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که رفتار کارکنان این یگان مطابق با تراز جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی با اشاره به رشد ۱۸ درصدی رشد تماس‌ها با سامانه ۱۹۷ پلیس گفت: سهم انتقاد از عملکرد نیروهای انتظامی ۲۱ درصد و تقدیر از کارکنان این نیرو ۴۲ درصد بوده که این امر حاصل مهارت آموزی به نیروها است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تعد اد تماس‌ها با مرکز فوریت‌های پلیس اصفهان در ۸۰ روز گذشته را ۹۲۳ هزار و ۳۱۸ تماس اعلام کرد و گفت: میزان انتظار مردم کاهش یافته و دلیل این امر نیز بکارگیری نیروهایث متخصص است چرا که در گذشته از ظرفیت سربازان برای این امر استفاده می‌شد.

وی با بیان اینکه اکثر جرائم در استان اصفهان روند کاهشی داشته است، افزود: مجموع سرقت‌ها۱۱ درصد، سرقت بزرگ ۹ درصد، تجاوز به عنف ۴۰ درصد و جعل ۳۱ درصد کاهش داشته است.

سردار میرحیدری با بیان اینکه ضایعات فروشی‌ها چالش بزرگ برای ساماندهی سرقت‌ها است، افزود: در این اماکن که رشد قارچ گونه در حاشیه شهر دارند اشیا سرقت شده به فروش می‌رسد و باید شهرداری این اماکن را ساماندهی کنند.

وی ادامه داد: شغل دوم ضایعاتی‌ها فروش مواد مخدر است و معتادان را نیز مجبور به سرقت کرده‌اند که اموال مسروقه را برای قاچاقچیان مواد مخدر تأمین کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه طی ۸۰ روز گذشته ۴۶ باند سرقت در حال حرکت در اصفهان شناسایی و دستگیر شدند، اضافه کرد: این باندها سرقت محموله انجام می‌دهند که بسیار خطرناک است.

افزایش ۱۰۳ درصدی برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان

وی با بیان اینکه کلاهبرداری رایانه‌ای ۳۶ درصد کاهش و برداشت غیر مجاز از حساب ۱۰۳ درصد افزایش داشته است گفت: نشر اکاذیب نیز شاهد افزایش جرایم هستیم.

سردار میرحیدری با بیان اینکه رصد و شناسایی و تشکیل پرونده قضائی در اصفهان ۳۰ درصد افزایش داشته است، گفت: بیش از ۴۶۰ سایت مجرمانه نیز شناسایی و از دسترس خارج شده است.

وی در خصوص عملکرد پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان در ۸۰ روز گذشته افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا در این پلیس مورد توجه است، ۹۷۰ درصد رشد پرونده را در این بخش در این بازه زمانی داشتیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ۶ هزار و ۶۹۸ میلیارد ریال ارزش ریالی ۳۷۲ پرونده تشکیل شده در پلیس امنیت اقتصادی اصفهان بوده که ۲۰۴ خودرو توقیف و ۳۷۰ نفر دستگیر شده‌اند.

سردار میرحیدری با بیان اینکه در زمینه قاچاق کالا و انسان خودروهای شوتی چالش جدی است، گفت: در سال جاری ۳۶۰ خودروی شوتی شناسایی و دستگیر شده است، بر این باوریم نباید هیچ خودروی شوتی در اصفهان تردد کنند و این یک هشدار است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص عملکرد پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر گفت: در ۸۰ روز گذشته شاهد افزایش ۵۶ درصدی کشفیات مواد مخدر و افزایش دو درصدی جمع آوری معتادان بوده‌ایم.

وی در خصوص استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان ها در پلیس اصفهان ابراز داشت: هوشمندسازی و مهارت آموزی به کادر پلیس در این زمینه در دستور کار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =