احمدرضا سبزواری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توکافولاد

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد سی‌وچهارمین سالگرد تاسیس شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد تبریک گفت.

به گزارش ایراسین، احمد رضا سبزواری در پیامی سی و چهارمین سالگرد تاسیس شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد تبریک گفت. متن پیام وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

”جوانه‌های خرد از زایش اندیشه‌های نو بارور می‌گردد و نهال تلاش به بار می‌نشیند آن زمان که درخت تنومند موفقیت و کارآفرینی سایه پرمهر خدمت را بر فراز آسمان میهن پر افتخار ایران اسلامی می‌گستراند.

امروز در آستانه سی و چهارمین سالگرد حضور ماندگارتان در عرصه صنعت و اقتصاد این مرز و بوم، بر خود می‌بالید که حضورتان سرآمد گام‌هایی‌ست به سوی آینده‌ای که بدون استقامت فولادی تان متصور نخواهیم بود.

همکاران پرتلاش و عزیزم

امروز در حالی قریب به ۳۴ سال تلاش، حرکت و فعالیت مستمر را جشن می‌گیریم که گروه توکافولاد در بسیاری از شاخص‌های تولیدی و اقتصادی سرآمد هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری کشور در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای و اشتغال‌زایی است.

اکنون گروه توکافولاد به عنوان بازویی توانمند و مهم‌ترین پشتیبان شرکت فولاد مبارکه در مسیر پیشرفت و سربلندی ایران عزیز مقتدرانه پیش می‌راند و همواره، حتی در تنگناهای اقتصادی و اجتماعی، با ثبات و در چارچوب استراتژی و سیاست‌های موضوعه گام برداشته است.

آنچه به دست آمده است یک دستاورد است، توشه‌ای گرانبها که از تجربه‌ای دیرپا نشات می‌گیرد لازم است از این تجارب ارزشمند در تعاملی حداکثری با ذی‌نفعان، برای توسعه سهم بازار گروه و با نگاهی دانایی محور، در آینده پر فروغ گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد به نحو مطلوبی استفاده نماییم.

اطمینان دارم با اتکا به ظرفیت بالایی که درکارکنان توکافولاد وجود دارد و با سند چشم‌انداز، نقشه راه و برنامه‌های توسعه‌ایی که ترسیم شده، خواهیم توانست در پیشبرد اهداف کلان اقتصادی «گروه بزرگ فولاد مبارکه» و در جهت رضایتمندی مشتریان، سهامداران و سایر ذی‌نفعان گام‌های بزرگی برداریم.

اینجانب از طرف خود و اعضا محترم هیات مدیره، سالروز تأسیس شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد را به یکایک شما عزیزان تبریک گفته و از خداوند متعال موفقیت و پیروزی‌های روزافزوان شما همکاران ارجمند را در سایه تعامل و هم‌افزایی بیشتر به منظور رشد و ارتقای نام «توکافولاد» در جامعه بزرگ زنجیره فولاد و اقتصاد کشور مسئلت می‌نمایم.

احمد رضا سبزواری

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =