ترافیک

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در مسیرهای خروجی از استان‌های زیارتی و برخی از استان‌های شمالی با ترافیک نسبتا سنگینی رو به رو هستیم.

وی ادامه داد: در محور جنوب به شمال جاده کرج - چالوس و آزاد راه تهران - شمال به علت حجم بالای خودرو در مسیر برگشت از سفر و روان سازی ترافیک محدودیت موقت ترافیکی اجرا شده و این مسیر به سمت جنوب یک طرفه شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تصریح کرد:به علت ظرفیت پایین این جاده در مقاطعی با ترافیک سنگین مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه ترافیک در جاده هراز در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های لاریجان و بایجان و آب اسک، سنگین است، اضافه کرد: همچنین آزادراه قزوین _ رشت مسیر شمال به جنوب در محدوده شهر رودبار ترافیک نیمه سنگینی دارد.

سرهنگ شیرانی با اشاره به اینکه در آزادراه قم - تهران ترافیک نیمه سنگین در ابتدای مسیر وجود دارد، ابراز داشت: رانندگی در شرایط ترافیک پرحجم نیازمند صبر و حوصله بیشتر و آرامش در رانندگی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =