قطعی برق

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت::عدم تجهیز زیرساخت صنعت برق، ادامه قطع و سهمیه بندی تا سه سال آینده، صدمات مادی و خسارات زیادی به صنایع بویژه صنعت فولاد برجای می‌گذارد و موجب بیکاری کارگران و از دست رفتن شمار زیادی از فعالان این صنعت خواهد شد.

به گزارش ایراسین به نقل از فولادبان، بهادر احرامیان اظهار داشت: فعالیت بیشتر واحدهای تولیدی صنایع فولادی با قطعی و سهمیه بندی برق در فصل تابستان بطور کامل متوقف خواهدشد.

وی افزود: انتظارسهمیه بندی برق در تابستان برای صنایع بویژه صنایع فولادی می رفت اما زمان دقیق آن مشخص نبود و با گرم شدن هوا و افزایش دما ظاهرا تا یک هفته آینده قرار است که این موضوع مشخص تراعلام شود.

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران ادامه داد: براساس اطلاعات دریافتی حداقل سه ماه از چهار ماه آینده، فعالیت بیشتر واحدهای تولیدی بطور کامل متوقف خواهد شد و فقط چند صنعت محدود در بخش فولاد از توقف فعالیت خود مستثنا خواهند شد اما اغلب تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی فولادی با سهمیه بندی و قطعی برق مواجهند و اغلب کارخانه به سمت توقف کامل فعالیت های خود خواهند رفت.

این فعال صنعتی تصریح کرد: توقف واحدهای تولیدی و قطعی برق پیش از این تصور می شد فقط برای مدتی محدود و نهایت امسال یا سال گذشته است اما موضوع قطعی برق گویا در درازمدت تکرار خواهد شد که این موضوع صدمه و خسارت زیادی به صنایع فولادی خواهد زد.

احرامیان گفت:عدم تجهیز زیرساخت صنعت برق، ادامه قطع و سهمیه بندی تا سه سال آینده، صدمات مادی و خسارات زیادی به صنایع بویژه صنعت فولاد برجای می‌گذارد و موجب بیکاری کارگران و از دست رفتن شمار زیادی از فعالان این صنعت خواهد شد.

وی افزود: صنایع علاوه بر قطعی برق در چهار ماه گرم سال و فصل تابستان،در آینده نه چندان دوری در فصل زمستان شاهد قطعی گاز نیز خواهند بود و مسلما ادامه این پروسه و قطع مکرر انرژی، صنعت فولاد را ازپا خواهد انداخت.

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران ادامه داد: ادامه قطعی برق، هزینه تولید محصولات فولادی را ۳۰ تا ۴۰ درصد بالاتر از قیمت عادی و هزینه سرمایه گذاری را افزایش خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =