نشست علمی فرصت‌ها و چالش‌های بنگاه‌های دولتی با حضور دکتر محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه، در نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از گذشته تاکنون حمایت کرده‌ایم و باز هم بیشتر از قبل حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در کارگاه مدل کسب و کار فولاد مبارکه در مورد باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهار کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، باشگاهی درجه یک در کشور است چرا که فولاد مبارکه نیز شرکتی برتر در سطح کشور و منطقه است و همیشه انتظار می‌رفته که این باشگاه حرفه‌ای تر از قبل رشد کرده و به جایگاه اصلی و واقعی خود در ورزش کشور برسد.

وی گفت: حوزه باشگاه‌داری در کشور ما با باشگاه‌داری در دنیا متفاوت است و ما توقع داریم باشگاه سپاهان در زمینه باشگاه داری و زمینه‌های دیگر با برنامه ریزی به زودی به بالاترین سطح در دنیا برسد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: سپاهان باید مدل‌های درآمدزایی خود را قوی تر از قبل طراحی و پیاده کند. باشگاه سپاهان علیرغم همه مشکلات و موانعی که در ورزش کشور دارد باید در بازه زمانی مشخصی به اهداف اقتصادی خود و دیگر اهداف از پیش تعیین شده برسد چرا که این باشگاه با عملکردی کیفی در حال فعالیت است.

وی تأکید کرد: ما باید برند سپاهان را از برندی منطقه‌ای و ملی به برندی بین المللی تبدیل کنیم چرا که این برند در بسیاری از رشته‌ها فعال بوده و به طور مثال می تواند در بسیاری از شهرهای دیگر نیز تیم‌های ورزشی خود را تشکیل داده و به فعالیت بپردازد. البته تاکنون فعالیت‌های زیادی برای اعتلای برند سپاهان انجام شده ولی این فعالیت‌ها باید جدی‌تر و بیشتر از قبل انجام شود.

طیب نیا افزود: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان باید مدل‌های کسب و کار خود را در جهت گسترش فعالیت‌های خود توسعه دهد و مسئولیت اجتماعی خود را نیز تقویت نمایند تا این همه این فعالیت ها در جهت تقویت سپاهان انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: باشگاه فولاد مبارکه می تواند در عرصه‌های دیگر مانند تولید پوشاک، ایجاد کمپ های ورزشی و... وارد شود و با قدرت قدم بردارد. همینطور در عرصه‌های فرهنگی نیز باید با قدرت بیشتری پیش برود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: سپاهان جزء معدود باشگاه‌هایی است که تیم‌های پایه تا بزرگسال را در بسیاری از رشته‌ها دارد و در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه‌های فرهنگی، ورزشی و در عرصه نوآوری و دانش بنیان با نگاهی متفاوت نسبت به دیگر باشگاه‌ها اقدامات خود را انجام می‌دهد.

وی متذکر شد: ما از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از گذشته تاکنون حمایت کرده‌ایم و باز هم بیشتر از قبل حمایت خواهیم کرد چون اعتقاد داریم این باشگاه باید قوی‌تر از قبل فعالیت‌های خود را انجام داده و با قدرت بیشتری برای رسیدن به جایگاه واقعی خود تلاش کند. علاوه بر این در عرصه‌های جدید نیز باید با قوت ورود پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =