ذوب آهن - پرسپولیس

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در بازی که دو بار عقب افتاد، توانست با نتیجه سه بر دو ذوب‌آهن را شکست دهد و رتبه چهارم لیگ برتر را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در بازی پایانی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، جام خلیج فارس از ساعت ۲۰ شامگاه امروز، پنجشنبه میهمان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بود. این بازی جذاب و دیدنی در نهایت با نتیجه سه بر دو به سود گل گهر به پایان رسید.

این بازی بین شاگردان قلعه‌نویی و تارتار از ابتدا جذاب و پرسرعت و دیدنی دنبال شد. اول گاندوها بودند که روی ضربه سجاد آشوری در دقیقه ۱۱ به گل رسیدند؛ مهاجم ذوب‌آهن با استفاده از خروج اشتباه فروزان و یک ضربه تماشایی توانست گل اول این بازی را به ثمر برساند. در ادامه این نیمه ذوب‌آهن به خوبی بازی را کنترل کرد و برنده به رختکن رفت.

در نیمه مربیان اما سر و شکل بازی گل‌گهر تغییر کرد و آن‌ها روی دروازه حریف فشار آوردند و توانستند توسط تبریزی در دقیقه ۵۹ کار را به تساوی بکشند. ارسال تیکدری به تبریزی رسید و او با یک کنترل و ضربه رو پا از سمت راست توپ را از فرعباسی گذراند تا گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

اگرچه فشار حملات گل گهر پس از گی تساوی نیز ادامه داشت، اما این مسعود ابراهیم زاده بود که با استفاده از عنصر غافلگیری بار دیگر برتری را در دقیقه ۶۶ به ذوب‌آهن هدیه کرد. ضربه سر این بازیکن با تجربه روی سانتر ارسالی از جناح راست تبدیل به گل دوم گاندوها شد. اما برتری ذوب‌آهن تنها هشت دقیقه دوام داشت و این بار بهنام برزای کار را به تساوی کشاند؛ این بازیکن روی پاس تماشایی آرتا با فرعباسی تک به تک شد و در دقیقه ۷۳ گل تساوی را وارد دروازه ذوبی‌ها کرد.

پس از این گل نیز شاگردان قلعه‌نویی که از لغزش تیم فولاد خوزستان خبر داشتند پا پس نکشیدند و برای زدن گل برتری فشار زیادی به ذوب‌آهن وارد کردند و موفق شدند در دقیقه ۸۳ روی ضربه شایان مصلح از حریف پیش بیافتند. این بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

با این نتیجه گل گهر ۵۱ امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول تکیه زد؛ ذوب‌آهن نیز با همان ۳۷ امتیاز لیگ را با رتبه هفتم به پایان رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =