• ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
  • کد خبر: 25641
  • readingTime: ۳ دقیقه
سپاهان اصفهان ۴ _ ۱ نفت مسجد سلیمان

تیم فوتبال سپاهان در آخرین بازی فصل خود به مصاف آلومینیوم رفت که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ برتر، امروز، پنجشنبه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم اراک رفت. این بازی در نهایت با تساوی یک گله دو تیم به پایان رسید تا این فصل که برای سپاهانی‌ها جز ناامیدی درستاوردی نداشت، به پایان برسد.

گزارش این بازی به شرح زیر است:

ترکیب دو تیم

ترکیب تیم سپاهان: کریستوفر کنت، گیورگی گولسیانی، سامان رنجبر، دانیال اسماعیلی فر، میلاد جهانی، مسعود ریکی، جلال‌علی‌محمدی، محمد کریمی، امیر محمد محکم‌کار، رضا میرزایی و سجاد شهباززاده.
سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب تیم آلومینیوم: حسین پورحمیدی (دقیقه ۶۴ _ عرفان اسفندیاری)، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، محمود قائدرحمتی، مهرداد بایرامی (دقیقه ۶۵_ اسماعیل شریفات)، محمد علی‌نژاد و محمدرضا آزادی.
سرمربی: سید مهدی رحمتی

گل‌ها: مهرداد بایرامی (آلومینیوم)

شرح گل

دقیقه ۱۷؛ مهرداد بایرامی (سپاهان صفر _ آلومینیوم یک): محمودقائد رحمتی به محوطه جریمه سپاهان نفوذ کرد و در بین مدافعان پرتعداد سپاهان، پاس عرضی را برای بایرامی داد، مهاجم آلومینیوم نیز که روی تیر دو جایگری کرده بود بدون هیج مزاحمتی دروازه خالی سپاهان را باز کرد.

دقیقه ۵۰؛ سجاد شهباززاده (سپاهان یک _ آلومینیوم یک): پاس در عمق خوب اسماعیلی‌فر، زیر پای شهباززاده افتاد، سجاد نیز با یک چرخش و ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

گزارش بازی

نیمه اول: سپاهان در حالی پا به میدان گذاشته که بدون احتساب دروازه‌بانان تنها سه بازیکن نیمکت نشین دارد و ترکیب اصلی این تیم نیز چهره‌های جدیدی را در خود جای داده است. با این حال سپاهانی‌ها از همان ابتدای تیم برتر میدان بودند و سعی داشتند با پاس‌های کوتاه روی دروازه حریف نفوذ و خطرساز شوند. رفته رفته از تب و تاب ابتدایی بازی کاسته شد و آلومینیوم توانست چند موقعیت روی دروازه سپاهان خطرساز شود، روی یکی از همین نفوذها شاگردان رحمتی توانستند روی حرکت قائدرحمتی و ضربه نهایی بایرامی به گل برسند. بعد از گل نیز این آلومینیوم بود که سوار و مسلط توانست بازی را کنترل کند و تیم برتر میدان باشد. سپاهان پس از دریافت گل بسیار کم رمق ظاهر شد و در خلق موقعیت نیز ناتوان بود.

نیمه دوم: سپاهان این نیمه را بهتر آغاز کرد و از همان ابتدا روی دروازه حریف خیمه سنگینی زد، در نهایت مزد بازی برتر سپاهانی‌ها خیلی زود با گل شهباززاده پرداخت شد تا بازی به تساوی بکشد. روند بهتر سپاهان ادامه داشت و بازیکنان این تیم در ادامه می‌توانستند گل برتری را نیز به ثمر برسانند، اما کم دقتی مهاجمان سپاهان و هشیاری مدافعان آلومینیوم اجازه این مهم را نداد. رحمتی سعی کرد با استفاده از تعویض‌های خود و آوردن بازیکنانی همچون شریفات به بازی تیشم سرعت ببخشد و روی ضد حملات خطرساز شود.

دقایق حساس

*دقیقه ۴: سانتر خوب محکم‌کار در محوطه جریمه به شهباززاده نرسید، توپ برگشتی نیز به علی‌محمدی رسید که ضربه محکم او به مدافعان آلومینیوم برخورد کرد.

*دقیقه ۱۰: شهباززاده در میان مدافعان الومینیوم صاحب توپ شد، اما تعلل بیش از حد او باعث شد تا زودتر از اینکه ضربه‌ای به چهارچوب بزند، مدافعان حریف توپ را دفع کنند.

*دقیقه ۱۲: ارسال تند و تیز فخرالدینی نزدیک بود مستقیم وارد دروازه شود که با دخالت سپاهانی‌ها توپ راهی کرنر شد.

*دقیقه ۲۵: روی ارسال بازیکنان آلومینیوم نزدیک بود دانیال اسماعیلی‌فر دروازه خود را باز کند که در نهایت این توپ تبدیل به یک کرنر برای آلومینیومی‌ها شد.

*دقیقه ۳۱: شوت علی‌نژاد از پشت محوطه جریمه سپاهان، با اختلاف از بالای دروازه کنت به بیرون رفت.

*دقیقه ۳۳: ارسال نقی‌زاده روی نقطه پنالتی به قائدرحمتی رسید، اما ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

*دقیقه ۴۸: ضربه کم دقت رضا میرزایی روی پاس در عرض عالی جهانی، توپ را به دستان دروازه‌بان آلومینیوم هدیه کرد.

*دقیقه ۶۱: رضا میرزایی با یک نفوذ تند و تیز در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار گرفت، اما ضربه خود را به دستان پورحمیدی کوبید.

*دقیقه ۸۲: شلیک پرقدرت شریفات با واکنش دیدنی کنت راهی کرنر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =