نیروگاه برق

بررسی صورت‌های مالی نشان می‌دهد که شرکت مدیریت تولید برق دماوند در سال ۱۴۰۰ سودی معادل ۷۲ هزار میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بررسی صورت‌های مالی شرکت مدیریت تولید برق دماوند نشان می‌دهد این شرکت در سال ۱۴۰۰ درآمدهای عملیاتی خود را با افزایش ۶۴ درصدی از یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۳۴۹ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۹ به ۲ میلیون و ۳۹۰ هزار میلیون ریال برساند.

این در حالی است که بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی این شرکت نیز در سال ۱۴۰۰ تقریبا ۴۸ درصد افزایش یافته است.

نکته قابل توجه در صورت‌های مالی دوره منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، شیفت شرکت از زیان به سود است. بر اساس این صورت‌های مالی این شرکت که در سال ۹۹ حدود ۷۸ هزارو ۵۶۹ میلیون ریال زیان ثبت کرده بود، در سال ۱۴۰۰ به سود ۷۸ هزار و ۹۱۴ میلیون دست یافته است.

سود و زیان این شرکت در بخش عملیات در حال تداوم تا پیش از مالیات نیز از منفی ۷۳ هزار و ۳۷۷ میلیون ریال به مثبت ۷۲ هزار و ۲۴۱ میلیون ریال رسیده که قابل توجه است.

شرکت مدیریت تولید برق دماوند در مجموع موفق شده تا زیان خالص ۷۳ هزار و ۳۷ میلیون ریالی خود در سال ۹۹ را به سود ۶۹ هزار و ۴۵۵ میلیون ریالی در سال ۱۴۰۰ تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین شرکت مدیریت تولید برق دماوند یکی از شرکت‌های بورسی است که در سال ۱۳۸۱ با هدف بهره‌برداری، نگهداری و تعمیرات نیروگاه‌های برق تاسیس شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =