پرسپولیس شهرخودرو

تیم فوتبال شهرخودرو با شکست برابر پرسپولیس به لیگ آزادگان سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور، جام خلیج فارس امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم شهرخودرو رفت. این بازی در نهایت با برتری سرخ‌پوشان به پایان رسید تا سقوط شهرخودرو به دسته پایین‌تر فوتبال کشور قطعی شود، از طرفی با توجه به شکست سپاهان برابر فولاد، شرایط برای نائب قهرمانی پرسپولیس فراهم شد.

در نیمه اول این بازی پرسپولیس نمایش بهتری داشت و مالک توپ و میدان بود. تلاش‌های پرسپولیسی‌ها در دقیقه ۲۴ به ثمر نشست و گل اول این بازی به شکلی عجیب وارد دروازه شهرخودرو شد. ارسال رامین رضاییان روی دروازه شهر خودرو با ضربه سر علی نعمتی همراه شد که توپ به مدافع شهرخودرو خورد و به سمت دروازه رفت و بهزادی به جای دفع‌توپ، توپ را تا تبدیل شدن به گل مشایعت کرد. در نهایت این نیمه با برتری یک بر صفر پرسپولیسی به پایان رسید.

در نیمه دوم شهرخودرو کار را بهتر آغاز کرد و این شاگردان سیدداوودی بودند که حملات گسترده‌ای را روی دروازه پرسپولیس ترتیب دادند. رضازاده با یک ضربه فنی و تماشایی توانست دروازه پرسپولیس را باز کند. اما این پایان ماجرا نبود ودر ادامه بار دیگر پرسپولیس در دقیقه ۶۰ به گل برتری رسید؛ ارسال روی دروازه شهر خودرو پس از برخورد به مدافعان این تیم باعث شد تا توپ به کمال برسد و او به نعمتی پاس داد تا سیامک نعمتی بار دیگر روی اشتباه دروازه‌بان شهرخودرو دومین گل تیمش را بزند.

با این نتیجه پرسپولیس ۵۷ امتیازی شد و با یک بازی کمتر به رده دوم جدول صعود کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =