دیدار تیم های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان

عکس:مجتبی جهان بخش

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند که بازی با شکست سنگین سپاهان همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر، امروز، یکشنبه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه فولاد آره‌نا اهواز به مصاف تیم فوتبال فولاد خوزستان رفت. شاگردان نویدکیا در این بازی قافیه را به تیم جواد نکونام باختند و بازی را با نتیجه سه بر صفر واگذار کردند.

گزارش این بازی به شرح زیر است:

ترکیب دو تیم

ترکیب تیم سپاهان: محمدرشید مظاهری، محمدنژاد مهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، فرشاد احمدزاده، مسعود ریکی (دقیقه ۷۲ _ رضا میرزایی)، میلاد جهانی (دقیقه ۴۶_ گیورگی گولسیانی)، سیدمحمد کریمی، سروش رفیعی  (دقیقه ۷۲ _ جلال علی محمدی)، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو.
سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب تیم فولاد: شهاب گردان، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری، وحید حیدریه، محمد آبشک، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی (دقیقه ۸۳ _ رضا شاه‌عباسی)، آرش رضاوند و لوسیانو پریرا (دقیقه ۸۳_ علیرضا کوشکی).
سرمربی: جواد نکونام

گل‌ها: آیاندا پاتوسی و حمید بوحمدان و آرش رضاوند (فولاد)

شرح گل

دقیقه ۴۰؛ آیاندا پاتوسی (فولاد یک _ سپاهان صفر): فولاد در موقعیتی مناسب پشت قوس محوطه جریمه سپاهان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این توپ را پاتوسی با یک ضربه فنی به زیباترین شکل ممکن وارد دروازه مظاهری کرد.

دقیقه ۶۷؛ حمید بوحمدان (فولاد ۲ _ سپاهان صفر): اشتباه مرگ‌بار ریکی یک کرنر به فولاد هدیه کرد، کرنر ارسالی به راحتی رو سر بوحمدان فرود آمد و او در محوطه شش قدم بدون هیچ مزاحمتی توپ را وارد چهارچوب کرد.

دقیقه ۷۹؛ آرش رضاوند (فولاد ۳ _ سپاهان صفر): رضاوند در جناح راست دفاع سپاهان با پاس در عمق تماشایی در موقعیت تک به تک با مظاهری قرار گرفت و ضربه فنی و بغل پای او گوشه دروازه جای گرفت.

گزارش بازی

در ابتدای بازی دو تیم سعی در مدیریت و حفظ توپ داشتند، بازی برخلاف عرف معمول در لیگ ایران در دقایق ابتدایی سرعت خوبی داشت و دو تیم نفوذهایی موثر روی دروازه رقیب داشتند. اما مدافعان دو تیم نیز هشیار عمل کردند و اجازه ندادند هیچ یک از این توپ‌ها تبدیل به موقعیت‌هایی خطرناک شود. در ادامه بازی از تب و تاب ابتدایی افتاد و توپ بیشتر در یک سوم میانی بین هافبک‌های دو تیم در گردش بود. در این بین تک موقعیت‌هایی روی ضربات شروع مجدد دو تیم به دست آوردند که هیچ یک از آن‌ها راهی به چهارچوب نداشتند؛ اما این پایان کار نبود و فولاد بالاخره از روی یکی از همین ضربات شروع مجدد توانست در دقیقه ۴۰ به گل برسد.

دقایق حساس

*دقیقه ۷: شوت سرکش محمد کریمی با اختلاف کم از کنار دروازه گردان به بیرون رفت.

*دقیقه ۱۴: ضربه مغانلو با دخالت کولیبالی راهی کرنر شد.

*دقیقه ۱۹: حرکت خطرناک بازیکنان سپاهان و پاس رو به عقب بد کریمی به مظاهری نزدیک بود کار دست طلایی‌پوشان دهد که مظاهری با تیزهوشی از مهاجم فولاد خطا گرفت.

*دقیقه ۲۵: سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که ضربه او با اختلاف زیاد نسبت به دروازه گردان به بیرون رفت.

*دقیقه ۳۶: ضربه سر خطرناک کولیبالی با دخالت مدافعان سپاهان در دهانه دروازه، راهی اوت شد.

*دقیقه ۳۹: ضربه سر شیمبا روی ارسال پاتوسی از روی دروازه مظاهری به بیرون رفت.

*دقیقه ۴۷: نفوذ عالی نورافکن به محوطه جریمه سپاهان با پاس در عرض او همراه بود، اما هیچ یک از مهاجمان سپاهان جایگیری خوبی نداشتند تا دروازه خالی فولاد را باز کنند.

*دقیقه ۵۶: نورافکن در موقعیت تک به تک با گردان قرار گرفت، اما ضربه چیپ او را مدافع فولاد از روی خط دروازه برگشت داد.

*دقیقه ۸۴: شوت محکم شهباززاده با اختلاف زیاد از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =