تیم ملی فوتبال ایران

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران خبری از آغاز اردوی تیم ملی ندارند!

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی فوتبال ایران قرار بود به کانادا سفر کند و با تیم ملی این کشور بازی دوستانه‌ای داشته باشد. اما پس از کش و قوس‌های فراوان این بازی لغو شد تا در آستانه فیفادی تیم ملی فوتبال ایران بلاتکلیف باشد.

این بلاتکلیفی مختص به تیم ملی نشده و فوتبال ایران به دلیل عزل رئیس فدراسیون و ناتوانی فدراسیون در برگزاری یک مجمع انتخاباتی و یا جلسه هیات رئیسه شرایط بسیار عجیبی دارد.

پس از لغو بازی تدارکاتی با کانادا، وضعیت تیم ملی در تعطیلات پیش روی مشخص نیست و بازیکنان دعوت شده به اردو نیز از این شرایط ابراز بی اطلاعی کردند.

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی که در تیم پورتو پرتغال توپ می‌زند، امروز در توییتی نوشت: «کسی میدونه اردوی تیم ملی از کی شروع میشه؟»

این توییت با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شد و از همه مهم‌تر از بلاتکلیفی و بی‌برنامگی تیم ملی در فاصله چند ماه مانده به آغاز جام جهانی خبر داد.

از توییت عجیب طارمی تا ابراز تاسف جهانبخش/ بلاتکلیفی بازیکنان تیم ملی

دیگر بازیکنان ملی‌پوش نیز در فضای مجازی نسبت به وضعیت تیم ملی واکنش نشان دادند. علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی تیم فاینورد هلند نیز از جمله بازیکنانی بود که در صفحه شخصی خود به وضعیت تیم ملی واکنش نشان داد.

از توییت عجیب طارمی تا ابراز تاسف جهانبخش/ بلاتکلیفی بازیکنان تیم ملی

همچنین سردار آزمون نسبت به اوضاع تیم ملی انتقاد کرد و نوشت: «بی برنامه‌ترین تیم ملی دنیا».

از توییت عجیب طارمی تا ابراز تاسف جهانبخش/ بلاتکلیفی بازیکنان تیم ملی

این واکنش‌ها در حالی اتفاق افتاد که در روزهای گذشته دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی نیز به این وضعیت انتقاد کرده بود و متنی تند علیه برخی تصمیم‌گیران فوتبال ایران در صفحه شخصی خود نوشته بود. اسکوچیچ قول یک نشست خبری را داد که در آن صحبت‌های خود را به مردم ایران منتقل کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =