قطعات خودرو

پوسکو و هبئی آیرون اند استیل برای تولید ورق‌های خودرویی سرمایه‌گذاری مشترکی را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، پوسکو و هبئی آیرون اند استیل برای تولید ورق‌های خودرویی تفاهنامه‌ای را امضا کردند. در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که با حضور برخی از مسئولان بلندپایه کره جنوبی و چین انجام شد دو کشور برای ارتقاء سطح همکاری‌های به‌ویژه برای رسیدن به اهدف تجاری و به خصوص در حوزه تولید فولادهای کیفی به توافق رسیدند.

HBIS و POSCOقرار است با اجرای این تفاهم‌نامه و شروع برای تولید فولادهای نواری که غالبا در بدنه خودرو یا صنایع دیگر از جمله صنایع تولید لوازم خانگی کاربرد دارد به بزرگترین تولیدکننده این محصولات در سطح جهان تبدیل شوند. تولید این محصولات با سرمایه‌گذاری مساوی دو شرکت به مبلغ ۴.۱۲۵ میلیارد یوان انجام می‌شود و قرار است تا سال ۲۰۲۳ خطوط تولید آن تا سال ۲۰۲۳ تکمیل شود.

قرار است در این خطوط تولید در مجموع سالانه ۱.۳۵ میلیون تن ورق گالوانیزه تولید شود و این خطوط تولید با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا به بهره‌برداری می‌رسد.

قرار است بازه ضخامت این محصولات از ۰.۳ تا ۲.۳ میلی‌متر و عرض آن‌ از ۸۰۰ تا ۱۸۰ میلی‌متر باشد. شرکت‌های خودروسازی تویوتا، هوندا، فولکس واگن، بی ام دابلیو و بسیاری دیگر از شرکت‌های درجه او اتومبیل‌سازی دنیا مشتریان این ورق‌های فولادی هستند.

پیش از این نیز این دو شرکت با یکدیگر در سال ژوئن ۲۰۲۱ قرارداهای سرمایه‌گذاری برای تولید محصولات فولادی را به امضا رسانده بودند.

پوسکو، شرکت آهن و فولاد پوهانگ می‌باشد که یک شرکت فولاد کره‌ای بوده و با تولیدی معادل حدود ۴۲ میلیون تن فولادخام در سال ۲۰۱۵، در رتبه چهارم بزرگترین تولیدکنندگان فولاد جهان قرار گرفت. این شرکت در سال ۲۰۱۰ ازنظر میزان ارزش بازار سرمایه، به‌عنوان بزرگترین شرکت فولاد جهان محسوب می‌شد

هبئی آیرون اند استیل (HBIS) شرکت دولتی فولاد چینی است، که بزرگترین تولیدکننده فولاد چین و سومین شرکت فولادسازی جهان می‌باشد..

شرکت هبئی آیرون اند استیل در سال ۲۰۰۸ از ادغام شرکت‌های هان استیل و تنگز استیل راه‌اندازی شد و اکنون ظرفیت تولیدی بالغ بر ۳۰ میلیون تن در سال را دارا می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =