• ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
  • کد خبر: 25416
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیم ملی فوتبال ایران

پس از مشکلات بسیار زیاد بر سر راه‌ سفر ملی‌پوشان ایرانی به کانادا، بازی دوستانه‌ بین این دو تیم لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی در راه آماده سازی برای مسابقات جام جهانی فوتبال قرار بود ۱۶ خردادماه در تورنتو به مصاف تیم ملی فوتبال کانادا برود. اما این بازی از ابتدا حواشی بسیاری داشت و از طرفی فشارهای دولت کانادا و از طرفی برخی گروه‌ها در ایران سعی در لغو این بازی داشتند.

در حالی که شرایط برای سفر و اخذ ویزای کانادا روز به روز برای اعضای کاروان تیم ملی کشورمان سخت‌تر میشد، بالاخره با اعلام فدراسیون فوتبال این بازی لغو شد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال ایران آمده است: «فدراسیون کانادا دیدار با تیم ملی ایران را که قرار بود روز ۵ ژوئن برگزار شود و بخشی از برنامه تدارکاتی تیم ملی کانادا برای شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ محسوب می‌شد، لغو کرده است. جزئیات بیشتر برای خریداران بلیت‌های این مسابقه ارائه می‌شود.»

تیم ملی قرار بود در سفر به کانادا با دو تیم خوب حاضر در جام جهانی یعنی کانادا و اکوادور بازی کند که بازی با اکوادور پیش‌تر لغو شده بود و برگزاری بازی با کانادا نیز امروز و در فاصله چهار روز مانده تا فیفادی لغو شد.

با این شرایط پیدا کردن حریف، امکانات و شرایط تمرینی مناسب برای تیم ملی در اولین قدم آماده‌سازی بسیار دشوار به نظر می‌رسد تا شرایط هرساله برای این دوره از جام جهانی نیز تکرار شود و تیم ملی تدارک مناسب نداشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =