مرتضی شبانی مدیر امور مجامع و ارزیابی شرکت‌های شرکت فولاد مبارکه

مدیر امور مجامع و ارزیابی شرکت‌های شرکت فولاد مبارکه گفت: درآمد شرکت ایریسا نسبت به سال ۹۹ از رشد تقریبا ۱۰۰ درصدی برخوردار بوده است. امیدواریم خدمات ایریسا به همه شرکت‌های فولادی تسری پیدا کند و به مرجعی در حوزه سیستم‌ها و اتوماسیون شرکت‌های فولادی تبدیل شود.

مرتضی شبانی در حاشیه برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بین‌المللی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: ایریسا به عنوان شرکت نگهدارنده و توسعه دهنده سیستم‌های اطلاعاتی فولاد مبارکه نقش مهمی در پشتیبانی تولید دارد.

وی افزود: در دوره مدیرعامل جدید این شرکت شاهد تحولات مثبتی در این شرکت بودیم. درآمد شرکت نسبت به سال ۹۹ از رشد تقریبا ۱۰۰ درصدی برخوردار بوده است. امیدواریم خدماتی که این شرکت به گروه فولاد مبارکه ارائه می‌دهد به همه شرکت‌های فولادی تسری پیدا کند و به شرکتی محوری و اصلی در حوزه سیستم‌ها و اتوماسیون شرکت‌های فولادی تبدیل شود.

مدیر امور مجامع و ارزیابی شرکت‌های شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: البته رفع نیازهای شرکت فولاد مبارکه و گروه در اولویت قرار دارد که این شرکت باید به آن توجه کند. در کنار این مسئله، ایریسا باید بتواند سهم بازار خود را گسترش دهد

به گزارش خبرنگار ایراسین، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بین‌المللی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، روز سه‌شنبه سوم خردادماه با حضور اکثریت سهامداران و اعضای هیئت مدیره برگزار شد. پس از استماع گزارش هیئت مدیره و تصویب صورت‌های مالی، ۱۳۷ ریال سود به ازای هر سهم این شرکت تقسیم شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =