تقدیر از شرکت فولاد مبارکه در نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در اقتصاد ایران

شرکت فولاد مبارکه در نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در اقتصاد ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در اقتصاد ایران، حسین قربانزاده دبیر رویداد و رییس کل سازمان خصوصی‌سازی به پاس حضور و فعالیت شرکت فولاد مبارکه، با اهدای تندیس و لوح تقدیر از این شرکت تجلیل کرد.

در لوح تقدیر از شرکت فولاد مبارکه آمده است: "تحقق اهداف سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون‌گذاری از منظر واگذاری مدیریت و مالکیت سهام و بنگاه‌های دولتی و رفع چالش‌های پیرامون آن مستلزم شکل گیری نظام گفتگو میان سیاست‌گذاران، منتقدین، ذینفعان و مجریان امر خصوصی‌سازی می‌باشد.  از این رو برگزاری نخستین رویداد بین المللی خصوصی‌سازی در اقتصاد ایران، فرصتی مناسب برای همفکری و مفاهمه در موضوع واگذاری بنگاه‌ها و مروری واقع گرایانه بر عملکرد سازمان خصوصی‌سازی طی دو دهه گذشته را فراهم می‌سازد. اکنون که به لطف خداوند منان، نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در اقتصاد ایران با حضور سران قوا، مقامات ارشد کشور، کارشناسان و فعالان اقتصادی با موفقیت برگزار گردید، بدینوسیله از حضور و مشارکت آن شرکت در این رویداد ملی قدردانی می‌نماید. امید است با بهره گیری از تجارب این رویداد و مشارکت بیشتر بخش خصوصی و تعاونی، زمینه رشد و توسعه کشور فراهم گردد."

لازم به ذکر است شرکت «فولاد مبارکه» علاوه بر حضور در نخستین رویداد خصوصی‌سازی اقتصاد ایران، با برپایی غرفه‌ای در نمایشگاه جانبی این رویداد، به معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای اقتصادی خود پرداخت.

رئیس مجلس شورای اسلامی، نیز روز گذشته ضمن حضور در نخستین رویداد بین المللی خصوصی‌سازی اقتصاد ایران، از غرفه شرکت فولاد مبارکه در نمایشگاه جانبی این رویداد بازدید کرد و با حاضران در غرفه به گفتگو پرداخت.

نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران با حضور سران قوا، وزرا و دیگر مسئولان کشوری، کارشناسان و فعالان اقتصادی از ۳۱ اردیبهشت تا ۳ خردادماه سال جاری در محل سالن اجلاس سران برگزار گردید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =