بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از غرفه فولاد مبارکه

رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن حضور در نخستین رویداد بین المللی خصوصی‌سازی اقتصاد ایران، از غرفه شرکت فولاد مبارکه در نمایشگاه جانبی این رویداد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن حضور در نخستین رویداد بین المللی خصوصی‌سازی اقتصاد ایران، از غرفه شرکت فولاد مبارکه در نمایشگاه جانبی این رویداد بازدید کرد و با حاضران در غرفه به گفتگو پرداخت.

گفتنی است شرکت فولاد مبارکه علاوه بر حضور در نخستین رویداد خصوصی‌سازی اقتصاد ایران، با برپایی غرفه‌ای در نمایشگاه جانبی آن، به معرفی توانمندی‌ها و دستاوردها اقتصادی خود می‌پردازد.

در غرفه فولاد مبارکه توانمندی‌ها و دستاوردهای اقتصادی این شرکت به عنوان یکی از تجربه‌های موفق خصوصی‌سازی در سطح ملی به مسئولین، متخصصین و دیگر بازدیدکنندگان نمایشگاه جانبی این رویداد ارائه می‌شود.

همچنین حضور محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در یکی از نشست‌های علمی این رویداد با عنوان "فرصت‌ها و چالش‌های بنگاه‌های دولتی"، جهت هم‌اندیشی و تبادل نظر در خصوص مباحث کلان کشور، یکی دیگر از اهداف فولاد مبارکه برای حضور در این رویداد بین‌المللی است.

نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران با حضور سران قوا، وزرا و دیگر مسئولان کشوری تا روز سه‌شنبه ۳ خردادماه سال جاری در محل سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =