فولاد مبارکه تختال

غیورمردان ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه با تولید ٧٨٢ هزار و ٦٦٠ تن تختال در اردیبهشت‌ماه سال جاری توانستند از رکورد قبلی تولید ماهیانه به میزان ٧٥١ هزار و ٢٥٣ تن تختال در فروردین‌ماه ١٤٠١ عبور کرده و خودباوری را به منصه ظهور برسانند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، غیورمردان ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه با تولید ٧٨٢ هزار و ٦٦٠ تن تختال در اردیبهشت‌ماه سال جاری توانستند رکورد جدیدی را در تولید ماهیانه تختال رقم بزنند و خودباوری را به منصه ظهور برسانند.

گفتنی است شرکت فولاد مبارکه با تولید ۷۵۱ هزار و ۱۰۰ تن تختال در فروردین‌ماه امسال نیز توانستند از رکورد قبلی تولید ماهیانه به میزان ۷۱۲ هزار و ۳۶۱ تن تختال که در مهرماه ۱۴۰۰ محقق شده بود عبور کنند.

شرکت فولاد مبارکه در تولید ماهیانه تختال رکورد زد

لازم به ذکر است تلاشگران فولاد مبارکه در اردیبهشت‌ماه همچنین موفق شدند با ثبت رکورد تولید ماهیانه در واحد احیاء مستقیم ١ به میزان ٥٠١ هزار و ٣٩٠ تن(گذر از نیم میلیون تن) و در واحد احیاء مستقیم ٢ به میزان ٢٨١ هزار و ٨٩٠ تن، در مجموع با تولید ٧٨٣ هزار و ٢٨٠ تن آهن اسفنجی، رکورد جدیدی را در تولید ماهیانه ناحیه آهن‌سازی شرکت فولاد مبارکه رقم بزنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =