دیدار تیم های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان

عکس:مجتبی جهان بخش

در هفته پایانی لیگ برتر فولاد خوزستان و سپاهان به مصاف هم می‌روند همچنین مس رفسنجان از استقلال میزبانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس فردا، سه شنبه به صورت همزمان و از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود. این هفته برای تعیین تکلیف نائب قهرمان لیگ همچنین تیم‌های سقوط کننده اهمیت زیادی دارد.

در مهم‌ترین بازی این هفته دو تیم آسیایی فوتبال ایران، یعنی فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان در اهواز به مصاف هم می‌روند. این بازی در حالی برگزار می‌شود که سپاهانِ نویدکیا برای کسب نائب قهرمانی نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارد. از طرفی شاگردان نکونام در فولاد در یک رقابت نزدیک با گل‌گهر و مس رفسنجان برای کسب رده چهارمی است.

استقلال که قهرمانی خود در مسابقات را قطعی کرده نیز باید در رفسنجان به مصاف مس برود. شاگردان فرهاد مجیدی تاکنون در مسابقات لیگ برتر شکستی را نداشتند و همین موضوع انگیزه کافی برای مس و محمد ربیعی دارد تا با تمام قوا برای شکست قهرمان وارد زمین شود.

پرسپولیس نیز پس از بازی جنجالی با تراکتور به تهران برگشته و در آزادی به مصاف شهرخودرو می‌رود. شهرخودرو قعر نشین برای بقا فقط و فقط نیاز به سه امتیاز این بازی دارد و پرسپولیس نیز برای نائب قهرمانی باید در این بازی پیروز شود. البته احتمالا دیگر خبری از سه امتیازهای راحت و سه هیچ برای پرسپولیس نیست و تیم گل محمدی باید ۹۰ دقیقه بازی کند و در زمین بازی را ببرد.

فجر سپاسی نیز که برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد، باید به تبریز برود و در برابر تراکتور قرار گیرد. این بازی که بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود، سنگر آخر برای حفظ امید بقا است.

دیگر تیمی که برای بقا می‌جنگد، یعنی نفت مسجد سلیمان نیز به مصاف دیگر نفتی لیگ ایرانی یعنی صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

برنامه کامل هفته بیست و نهم لیگ برتر به شرح زیر است:

نفت مسجد سلیمان _ صنعت نفت آبادان
ذوب آهن _ نساجی مازندران
فولاد خوزستان _ فولاد مبارکه سپاهان
تراکتور _ فجر سپاسی
پرسپولیس _ شهرخودرو مشهد
مس رفسنجان _ استقلال
آلومینیوم اراک _ پیکان
هوادار _ گل گهرسیرجان

*تمامی بازی‌ها راس ساعت ۲۰ آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =